Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجید علیپور در تشریح ویژه برنامه‌های چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته،  اظهار داشت: انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن همه مشکلات، دشمنی‌ها، تحریم‌ها، محدودیت‌ها و منابع و امکانات، توفیقات فراوانی را در زمینه‌های مختلف کسب کرده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روحیه خودباوری و اعتماد به نفس آحاد مردم و انس و الفت زایدالوصفی که در بین نخبگان و دانشجویان و دانش آموزان و همچنین مسئولین ایجاد شده است را در سایه این تلاش‌ها دانست و افزود: ما در صنایع نظامی امروز صاحب قدرت بازدارندگی بسیار عظیمی هستیم که دشمن را در محاسبات خودش غافلگیر کرده است. در حوزه مسائل پزشکی زمانی پزشکان خارجی ویزیت عمومی را انجام می‌دادند ولی امروز در حوزه‌های مختلف پزشکی پیچیده ترین درمان‌ها در ایران اسلامی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه مسائل هسته‌ای دستاوردهای بزرگی را داشته ایم از غنی‌سازی هسته ای و ساخت سانترفیوژها گرفته تا راه اندازی راکتور آب سنگین اراک و ... ، علوم نانو تکنولوژی مانند علومی که در انحصار چند کشور خاص است در سایه خودباوری مسئولین و جوانان علی‌رغم همه سختی ها و مشکلات در سکوهای برتر دنیا قرار گرفته ایم.

فرمانده سپاه بثیه الله شیراز بیان داشت: بیش از ۱۱۲۷ برنامه توسط ناحیه بقیه الله و با مشارکت حوزه ها و پایگاه های این ناحیه در دهه فجر ۱۳۹۹ اجرایی می شود که از بین این برنامه ها ۶۰ برنامه شاخص و ویژه است. شعار محوری دهه فجر ۹۹ "انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار" می باشد که در تمامی این برنامه ها این شعار محوری در سر لوحه برنامه ها و اقدامات قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های شاخص، رزمایش الی بیت‌المقدس است که به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود. این برنامه در کلیه محلات و با محوریت گردان‌های بیت المقدس و امام علی و کوثر با هدف ایجاد امنیت پایدار و مردمی انجام می گیرد، نمایشگاه های مختلفی نیز با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن، ویزیت رایگان بسیجیان به مردم با همکاری مراکز درمانی و بسیج جامعه پزشکی، از دیگر برنامه های دهه فجر ۱۳۹۹ ناحیه بقیه الله است.

علیپور افزود: راه‍‌‌اندازی ایستگاه‌های سلامتی، مسابقات ورزشی، اجرا و نمایش تئاتر، گروه سرود خیابانی، افتتاح پروژه‌های عمرانی با موضوع محرومیت‌زدایی، جهاد اهدای خون که از هفته بسیج شروع شده بود، راه اندازی کارناوال شادی در سطح شهر شیراز، مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدا، مراسم جشن میلاد حضرت زهرا س، تداوم رزمایش های کمک مومنانه با تهیه و توزیع سه هزار بسته معیشتی، توزیع ۴۰ هزار بسته بهداشتی، توزیع تبلت در بین دانش آموزان نیازمند، توزیع ۱۳ سری جهیزیه برای زوجین جوان در قالب رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین در سطح سپاه بقیه الله شیراز از جمله این برنامه های شاخص است.

وی افزود: در دهه فجر ۹۹ مرحله دوم آزاد سازی زندانیان غیرعمد که در مرحله اول با آزادی ۲۷ زندانی همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی با عنوان نذر رهایی شروع شده بود در دهه فجر از طریق ستاد دیه و با همکاری سپاه بقیه الله ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ ن

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سرهنگ علیپور دهه فجر انقلاب اسلامی بقیه الله برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم با تبریک روز شوراها، اظهار کرد: شوراها به عنوان یک پارلمان مردمی در دل مردم و زبان گویای مردم هستند. همه مسؤولان و ارکان باید به شوراها ایمان داشته باشند و به عنوان یک بازو نگاه کنند چراکه احترام به شوراها احترام و توجه به مردم است.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: خلیج همیشه و تا ابد فارس هویت تاریخی ایران اسلامی است و اسناد کهن تاریخ و جغرافیا مزین به نام زیبای خلیج فارس است.

امام جمعه جم با تاکید بر اهمیت مبارزه فساد اضافه کرد: فرمان‌های مقام معظم رهبری احکام الهی ولایی و مدیریتی است به ویژه فرمان مبارزه با فساد که دکترین انقلاب اسلامی بر آن بنا شده است و مبارزه با فساد اصل مهم مدیریتی انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: بخش مهمی از شعار امسال یعنی رشد تولید، به جامعه کارگری مربوط می‌شود و برخی اعتراض‌ها در محیط کارگری از جمله اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق‌ها و یا واگذاری‌های غلط و فاسد به جا است که باید اقدام شود.

توجه به خواسته‌های منطقی کارگران

محمدی با بیان اینکه توجه به خواسته‌های منطقی کارگران امری مهم است تاکید کرد: هوشیاری و تأثیرناپذیری کارگران از تحریکات بیگانگان، جهاد بزرگ جامعه کارگری بسیار مهم است

وی با تاکید بر ضرورت اشتغال برای همه افزود: در شرکت‌های مستقر در شهرستان نیرو جذب شده است ولی متأسفانه میزان جذب از جوانان شهرستان یا صفر یا قریب به صفر است. ای کاش جوانان منطقه یا استان جذب شده بودند اداره کار و تعاون ورود کنند.

امام جمعه جم با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری شهید جهاد تبیین گفت: هرچه روشنایی و دانایی داریم از معلمان است. نیاز مبرم به مطهری‌های گام دوم انقلاب معلم تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی با اشاره به چالش تحمیلی حجاب اضافه کرد: دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده و ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. مسئولین برنامه داشته باشند.

کد خبر 6089101

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد