Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای بررسی اولویت دار طرح استفساریه ماده «۲۱» قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران درخصوص تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شرکتی موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تقاضای بررسی اولویت دار طرح استفساریه ماده «۲۱» قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران درخصوص تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای ایثارگر شرکتی را بررسی کرده و در نهایت با آن موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بابائی کارنامی؛ سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح تقاضای اولویت بررسی طرح استفساریه ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران، بیان کرد: در این قانون گفته شده بود که نیروهای شرکتی و قراردادی ایثارگران به نیروهای پیمانی تبدیل شوند، اما دولت این قانون را درخصوص نیروهای قراردادی اجرا کرده، اما نیروهای شرکتی را برخلاف قانون بلاتکلیف گذاشته است‌.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس این طرح تلاش کردیم تا نیروهای شرکتی هم طبق قانون برنامه ششم توسعه تبدیل وضعیت شوند، لذا از نمایندگان درخواست داریم که با اولویت بررسی این طرح موافقت کنند تا بیش از ۱۰ هزار خانواده شهدا و ایثارگری که معطل اجرای این قانون هستند، از خدمات نظام اسلامی برخوردار شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایثارگران مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند