Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:16:25 GMT

اصولی: شهرخودرو باید به مدار قدرت برگردد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۷۱۱۲

اصولی: شهرخودرو باید به مدار قدرت برگردد

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با ابراز امیدواری نسبت به آینده تیم فوتبال شهر خودرو، اطمینان داد پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکلات را انجام دهد.

 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز تمرین امروز شهر خودرویی‌ها در زمین تمرینی ورزشگاه امام رضا(ع)، آن‌ها میزبان رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی و سرپرست مدیرعاملی‌شان بودند؛ احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی که در شورای اسلامی شهر مشهد هم عضویت دارد، درباره مشکلات پیش‌آمده برای تیم شهر خودرو، در جمع کادر فنی و بازیکنان صحبت کرد و توضیح داد: شهرخودرو متعلق به یک فرد نیست بلکه متعلق به همه مردم استان و مشهد است؛ اعتقاد ما چه در هیات فوتبال خراسان رضوی و چه در شورای اسلامی شهر مشهد این است که باید از این تیم صیانت شود تا بتواند همچون گذشته در مدار قدرت حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ما فراموش نمی کنیم که با موفقیت های این تیم جوانان و نوجوانان و مردم ما شاد می شوند و نشاط به جامعه تزریق می شود؛ این نشان می دهد که ما سرمایه مردمی بسیار بزرگی را در اختیار داریم که انگیزه بخش است.  تیم لیگ برتری ما قله فوتبال خراسان رضوی و شرق کشور است و خدا را شاکریم که تا به اینجای لیگ نیز با توجه به بضاعت‌شان و با هدایت رحمتی و درخشش بازیکنان توانسته اند نتایج خوبی بگیرند.

اصولی درباره چگونگی کمک به شهر خودرو نیز گفت: انشالله با همکاری همه دستگاه های اجرایی و نظارتی کمک می کنیم تا تیم دچار مشکل نشود و به بازیکنان و کادرفنی نیز این اطمینان خاطر را می‌دهم که کار خودتان را با قدرت جلو ببرید؛ انشالله در بازی‌های پیش‌رو بتوانید نتیجه بگیرید و در نیم فصل دوم هم تلاش می‌کنیم این مشکلات به پایان برسد و سکان مدیریتی تیم به یک ثباتی برسد و کار را به جلو ببرد.

 

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی و عضو شورای اسلامی شهر مشهد در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: از همه علاقه‌مندان به این تیم و دوست‌داران به فوتبال در مشهد استان هم تقاضا داریم با انرژی مثبت خودشان چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از تیم پشتیبانی کنند و ما نیز شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر از این اتفاقات عبور کنیم و مردم را از نگرانی خارج کنیم.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی فوتبال خراسان رضوی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد