Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:31:16 GMT

فریدونی: خبری از برکناری نبود؛ رضایی با توافق جدا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۸۰۶۲

فریدونی: خبری از برکناری نبود؛ رضایی با توافق جدا شد

مدیرعامل ذوب‌آهن مدعی است رضایی با توافق جدا شده و از این نظر، ضرری این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که عصر روز گذشته علیرغم برگزاری جلسه‌ای در باشگاه ذوب‌آهن در خصوص ادامه همکاری با رحمان رضایی بی‌نتیجه مانده بود، دقایقی قبل خبر جدایی این سرمربی جوان تأیید شد. در همین خصوص مجتبی فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره این جدایی گفت: رحمان رضایی با توافقی که با ما به دست آورد جدا شد و خبری از برکناری ایشان نبود و از این نظر زیانی متوجه ذوب‌آهن نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ذوب آهن در رابطه با انتخاب سرمربی جدید، اظهار کرد: گزینه‌هایی را داریم و به زودی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

فریدونی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن انتخاب جانشین رحمان رضایی را به نیم فصل دوم موکول خواهد کرد یا خیر، گفت: این طور نیست و سعی می‌کنیم به زودی سرمربی جدید را انتخاب کنیم.

کد خبر 473566

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مجتبی فریدونی رحمان رضایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا

مخالفت کورواسود جواب نداد، لوپتگی سرمربی بعدی میلان خواهد بود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان با خولن لوپتگی به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی اسپانیایی در فصل آینده روی نیمکت روسونری خواهد نشست. بر اساس خبرها، لوپتگی قراردادی ۳ ساله با میلان امضا می‌کند و قرار است سالانه ۴ میلیون یورو از این تیم دستمزد بگیرد.

خولن لوپتگی ۵۷ ساله که هدایت رئال مادرید، سویا، وولوز و تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد، موفق به کسب دو قهرمانی اروپا در رده‌های پایه تیم ملی اسپانیا شده و همچنین یک قهرمانی لیگ اروپا با سویا نیز در ویترین افتخارات او دیده می‌شود.

گفتنی است لوپتگی جانشین استفانو پیولی‌ خواهد شد که در پایان فصل جاری میلان را ترک می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم