Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:47:55 GMT

شاهین‌طبع: در المپیک توکیو زنگ تفریح نیستیم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۹۰۹۹

شاهین‌طبع: در المپیک توکیو زنگ تفریح نیستیم

به گزارش ایرنا، «مهران شاهین طبع» امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در خصوص دیدارهای پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ و رقابت با عربستان و قطر، اظهار داشت: روی این دو تیم کمی حساسیت به وجود آمده است. موضوع اینجاست که ما همیشه در بازی های بیرون از خانه با آن ها به مشکل بر می‌خوریم در حالی که با نصف تیممان هم می توانیم آن ها را در خانه شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تیم قطر بازیکنان خوبی به تیم خود اضافه کرده و شرایط خوبی دارد.

وی افزود: انگیزه بازیکنان نسبت به قبل دو چندان شده اما آنها به خوبی می دانند که اگر تلاش نکنند، احتمال شکست دوباره وجود دارد. در حال حاضر برگزاری لیگ کمک بسیار خوبی برای آمادگی بازیکنان تیم ملی داشته است. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: در پنجره قبلی نیز باید سوریه را شکست می دادیم اما اتفاقاتی افتاد که مانع پیروزی ما بر حریف شد. در ابتدا باید همبستگی خود را حفظ کرده تا وارد حاشیه نشویم. سوریه همواره خوب بازی می کرده و ما در روزهای خوبمان نیز در مقابل این تیم به مشکل بر می خوریم. در دیداری که به شکست ما منجر شد، فکر می کردیم که به راحتی آن ها را شکست می دهیم اما این اتفاق رخ نداد.

پنجره سوم دیدارهای انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ از ۳۰ بهمن تا سوم اسفند برگزار می‌شود و تیم ملی بسکتبال ایران در این پنجره با تیم‌های عربستان سعودی و قطر بازی خواهد کرد. تیم ملی بسکتبال در پنجره دوم کاپ آسیا برابر عربستان به پیروزی رسید و مقابل سوریه شکست خورد.

شاهین‌طبع در خصوص دعوت دوباره «ارسلان کاظمی» به تیم ملی بسکتبال، گفت: تیم ملی به بازیکنان همیشه آماده نیاز دارد. این بازیکنان باید تمرکز کافی داشته باشند. من با هیچ کسی مشکل شخصی نداشتم. بازیکنانی دعوت می شوند که آماده باشند. ارسلان در لیگ بسیار خوب و جدی بازی کرد و به همین دلیل دعوت شد. 

وی ادامه داد: در بعضی از پست ها، اختلاف زیادی بین بازیکنان وجود دارد. برخی از بازیکنان جوان بسیار خوب کار کردند اما ما به دلیل محدود بودن ظرفیت اردو، نمی توانیم آن ها را دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره همگروهی با آمریکا و فرانسه در المپیک توکیو، اظهار داشت: باید از همه ظرفیت های خود استفاده کنیم و لازمه آن، این است که بازیکنان استانداردهای خود را بالا ببرند. در المپیک پیش رو زنگ تفریح نیستیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین نمایش را ارائه دهیم. باید در بعضی از پست ها خود را تقویت کرده و در تورنمنت های خوبی شرکت کنیم. 

شاهین‌طبع افزود: سعی می کنیم پیش از المپیک در تورنمنت های مختلف شرکت کنیم. با تیم هایی که شانس المپیکی شدن را دارند، مذاکره کردیم و آنها فعلا برنامه ای ندارند و ما نیز منتظر هستیم تا تکلیف آن ها مشخص شود.  

قرعه‌کشی رقابت‌های بسکتبال المپیک توکیو برگزار و تیم ملی ایران با آمریکا و فرانسه هم‌گروه شد. بازی‌های المپیک در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد. پیش از این قرار بود بازی‌های المپیک در مرداد سال ۹۹ برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

برچسب‌ها تیم ملی بسکتبال ایران قطر مهران شاهین طبع ارسلان کاظمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران قطر مهران شاهین طبع تیم ملی بسکتبال ایران قطر مهران شاهین طبع ارسلان کاظمی اخبار کنکور تیم ملی بسکتبال شاهین طبع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند