Web Analytics Made Easy - Statcounter

3  نفر از عاملان قتل 2 جوان دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردادماه امسال خبر پیدا شدن یک فقره جسد مجهول الهویه در پایین روستای بندو به مرکز فوریت‌های پلیسی رسید که این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور کارآگان دایره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه و انجام اقدامات اولیه بیان کرد: بر اساس دستور مسئول قضائی، جسد برای انجام کالبد گشایی و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان هویت مقتول که اهل لامرد فارس بود شناسایی شد، اضافه کرد: برادر وی نیز در پلیس آگاهی حضور یافت و جسد را شناسایی کرد و اعلام کرد که برادرش به همراه پسر خاله‌ام از منزل خارج و تا کنون مراجعتی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه جسد پسرخاله مقتول حین رسیدگی به پرونده، در شهرستان پارسیان استان هرمزگان کشف شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس احتمال وقوع یک جنایت را متصور و در این خصوص تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

قتل هولناک در بوشهر / پلیس فاش کرد

سردار واعظی با بیان اینکه پس از به دست آوردن سرنخ‌های بیشتر، کارآگاهان پلیس به ارتباط دایی، پسر دایی و برادر مقتول که به علت خرید و فروش مواد مخدر به ۲۵ سال زندان محکوم شده بود، مظنون شدند و برای تحقیقات بیشتر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی گفت: برادر مقتول ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع بوده که در ادامه با روئیت مدارک، اظهارات شاهدان و استفاده از شگردهای پلیسی لب به اعتراف گشود و بیان کرد: با همدستی دایی و پسردایی خود با نقشه قبلی با برادرش در تلمبه خانه‌ای در منطقه رکن آباد لامرد قرار گذاشتند و مقتول که به همراه پسرخاله اش به محل قرار آمد به علت اختلافات شخصی با ریختن سم در دلستر آنها را مسموم و به قتل رسانده‌اند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: متهمان در ادامه اظهارات خود گفتند هر دو مقتول را در وانت قرار داده و جسد «ر- ا» را در شهرستان عسلویه و جسد «خ-ا» را در شهرستان پارسیان رها کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قرار بازداشت موقت برای هر سه متهم صادر و روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل جسد قتل اخبار حوادث قتل قاتل حوادث بوشهر اخبار بوشهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا دختر ویروس کرونا علی انصاریان تجاوز مهرداد میناوند خانه ویلایی مرد شیطان صفت شیطان صفت فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو