Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنامجو بعد از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان اردبیل گفت: یکی از طرح‌های بزرگ شهرستان اردبیل بهره برداری از نخستین واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل است که با سرمایه گذاری قرارگاه خاتم الانبیا احداث شده است.

وی ادامه داد: این پروژه با حضور مسئولین کشوری و نیز حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری روز سه شنبه رسماً به بهره برداری خواهد رسید که برای این پروژه ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل به آغاز عملیات اجرایی یکی دیگر از پروژه‌های مهم در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: پروژه تولید سلول‌های خورشیدی که یکی از بزرگترین پروژه‌ها در کشور است که ظرفیت تولید ۵۰۰ مگاوات برق را دارد.

بهنامجو با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بزرگ برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی علاوه بر تأمین برق کشور، مازاد آن به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

وی به پروژه‌های شهرستان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پنج طرح بزرگ اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید.

استاندار اردبیل از افتتاح ۱۴۳ پروژه در استان با اشتغالزایی ۸۴۰ نفر به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ۳۸ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۲۳۳ میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد تومان و ۱۰۵ پروژه عمرانی، زیر بنایی، عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۸۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

بهنامجو به پروژه راه آهن میانه – اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم ملی است که ۴۵ کیلومتر از این مسیر ریل گذاری شده و عملیات اجرایی با سرعت در حال پیگیری و سال آینده به اتمام می‌رسد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل پروژه تعریض و چهار بانده کردن جاده اردبیل – سرچم را نیز یادآور شد و افزود: این پروژه با اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان با همکاری همه مسئولین استانی آغاز شده است و امیدواریم تا یک سال آینده به اتمام برسد.

استاندار اردبیل ادامه داد: توسعه و بازسازی تصفیه خانه اردبیل، پروژه پل قدس در داخل شهر اردبیل نیز از دیگر پروژه‌های مهم در شهر اردبیل است که با توجه ویژه مسئولین و پیگیری‌های انجام یافته در حال اجرا بوده و مصمم هستیم پل قدس را سال آینده به بهره برداری برسانیم.

کد خبر 5141681

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل استاندار اردبیل اکبر بهنام جو چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بوشهر گرگان عکس استانها شیراز انقلاب اسلامی ایران شهرستان کرج شهرکرد سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اعتباری بالغ شهرستان اردبیل بهره برداری میلیارد تومان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل

ایسنا/اردبیل سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: در بازرسی های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه های تفریحی استان تعداد ۱۲ مورد تجهیزات بازی غیر استاندارد به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره برداری از شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شد.

حسنعلی حسین پور امروز ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه های تفریحی استان  تعداد ۱۲ مورد تجهیزات بازی غیر استاندارد با نام های تاب زنجیره ای، کشتی صبا، یورو بانجی، هلیکوپتر چرخشی، چرخ و فلک، ماشین شارژی، موتور برقی، پیست پرش در آسمان،  دو مورد قطار بدون ریل،  قطار کودک و ماشین برقی به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره برداری از شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران پلمب شد.

وی افزود: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز بهره برداری معتبر و نصب آن در کنار تجهیزات اطمینان حاصل نمایند.

حسین پور تاکید کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مغایر، با مراجعه به درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir  نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه های مخلتف یا از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود