Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، روشن ضمیر مدیرکل توسعه منابع انسانی ضمن تبریک به افراد مجاز اعلام کرد پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص انتشار نتایج آزمون کتبی و اعلام داوطلبین مجاز به منظور طی مراحل بعدی، اسامی افراد مذکور برای ستاد وزارت کشور پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به آدرس www.moi.ir و در خصوص داوطلبان استانداری‌ها در پرتال هریک از استانداری‌ها درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن ضمیر افزود: کلیه افراد ذکر شده در نتایج، می‌بایست از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ از درب اصلی تالار وزارت کشور واقع میدان جهاد (فاطمی) ابتدای خیابان شهید گمنام، در محل تالار بزرگ کشور بر اساس تابلوهای راهنما به محل دریافت و رسیدگی به مدارک مراجعه کنند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور گفت: در این بخش از فرایند، ضمن اطلاع رسانی به مجموعه مشمول و ذی نفعان، کلیه مدارک براساس مندرجات آگهی از داوطلبان دریافت خواهد شد. سپس اعتبار سنجی مدارک بر اساس مصادیق مورد اذعان و قوانین و مقررات صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: نتایج بررسی مدارک به منظور امتیاز بندی جدید و اعلام چند برابر ظرفیت جهت مصاحبه در سایت سازمان سنجش درج و ثبت خواهد شد.
روشن ضمیر خاطر نشان کرد: وزارت کشور دارای ۱۵۰۰ سهمیه استخدامی بود که تا کنون ۳۷۸۹ نفر از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجاز مرحله اول معرفی شدند.

مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور تاکید کرد: کلیه داوطلبان حتماً به وب سایت وزارت کشور و استانداری‌ها به منظور آگاهی از ادامه روند و اطلاعیه‌ها مراجعه مستمر داشته باشند و محل رسمی درج آگهی‌ها جهت اطلاع رسانی، وب سایت‌های رسمی وزارت کشور و استانداری‌ها خواهد بود و مسولیت عدم پیگیری، بر عهده داوطلبان خواهد بود. بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی داوطلبان از ادامه فرایند استخدام خواهد بود.

روشن ضمیر اضافه کرد: چهار اقدام اصلی اطلاع رسانی، اخذ مدارک، اعتبار سنجی و ثبت اقدامات در سایت سازمان سنجش به عنوان محور گام اول است که بعد از اعلام قطعی نتایج از طرف سازمان سنجش فرآیند اعلام زمانبندی مصاحبه آغاز خواهد شد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی بر مطالعه دقیق آگهی‌های مندرج در وب سایت وزارت کشور تاکید نمود و اشاره کرد، تمامی مندرجات وبسایت های رسمی وزارت خانه و استانداری‌ها ملاک عمل خواهد بود لذا، داوطلبان قبل از مراجعه مندرجات انتشار یافته از مبادی مذکور را به دقت مطالعه نمایند و به منظور صیانت از سلامت و رعایت پروتکل‌ها از مراجعه چند باره و خارج از زمانبندی پرهیز کنند.‌

منبع: الف

کلیدواژه: توسعه منابع انسانی استانداری ها سازمان سنجش اطلاع رسانی وزارت کشور روشن ضمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول

 عبدالرسول پورعباس، امروز در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در جمع  خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ ماه یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند. 

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند  دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند. 

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود‌‌ ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بوده، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر  ارجاع می‌شوند و  معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

وی گفت: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای شهرستان‌ها دوباره برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد