Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@06:25:38 GMT

وضعیت قرمز در اردوی رئال مادرید حاکم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۰۶۴۷

وضعیت قرمز در اردوی رئال مادرید حاکم شد

رئال مادرید از خیل بازیکنان مصدوم و محروم برای دیدار مقابل ختافه رنج می برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیروزی با دبل رافائل واران مقابل اوئسکا باعث شد آرامش موقتی در اردوی رئال مادرید برقرار شود، اما این تیم در آستانه دیدار مقابل ختافه قادر به استفاده از بسیاری از ستاره های خود نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادن هازارد و سرخیو راموس، دو ستاره مشهور و گرانقیمت رئال مادرید اخیرا دچار مصدومیتی طولانی مدت شده و برای مدت قابل توجهی قادر به همراهی رئال مادرید نخواهند بود و البته شرایط برای رودریگو نیز اینگونه است.

تونی کروس، هافبک آلمانی کهکشانی ها نیز در دیدار مقابل اوئسکا کارت گرفت و فردا برابر ختافه به علت محرومیت غایب است. ایسکو، فده والورده و دنی کارواخال نیز مصدوم هستند و حضور ادر میلیتائو و آلوارو اودریوزولا نیز برای این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. بدین ترتیب رئال مادرید تقریبا یک تیم کامل برای این دیدار مصدوم دارد و شرایط برای چینش ترکیب برای زین الدین زیدان بسیار دشوار شده است.

در هفته های اخیر بارها اخباری در مورد احتمال اخراج زیدان حتی در همین اواسط فصل نیز شنیده شده و چند نتیجه ضعیف ممکن است باعث از دست رفتن شغل این سرمربی فرانسوی و پرافتخار شود. البته باید اعتراف کرد زیزو در این فصل بدشانس هم بوده و در بسیاری از مقاطع حساس برخی ستاره های خود را در اختیار نداشته است. حالا و در آستانه دیدار مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان، زیدان امیدوار به بهبود شرایط در هفته های آینده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال مادرید فوتبال مصدومان رئال مادرید دیدار مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏