Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@18:11:15 GMT

کاهش ۸۰ درصدی خرید میوه در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۱۷۵۵

کاهش ۸۰ درصدی خرید میوه در اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با مقایسه قیمت میوه نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته گفت: امسال قیمت‌ها سرسام‌آور افزایش پیدا کرده‌اند و همین مساله، خرید میوه از سوی مردم را تا ۸۰ درصد کاهش داده است.

عبدالرضا جمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار میوه و تره‌بار در اهواز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به شب عید، اکثر میوه‌های مرغوب و با کیفیت دپو می‌شوند که همین موضوع، باعث افزایش قیمت میوه به میزان ۵ تا ۶ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم میوه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته به دلیل عدم استقبال همکاران ما در سال گذشته از خرید میوه‌های دپوشده در اهواز، امسال هنوز این موضوع اجرایی نشده است.

جمالی‌پور با مقایسه قیمت میوه نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته تصریح کرد: امسال قیمت‌ها سرسام‌آور افزایش پیدا کرده‌اند و همین مساله، خرید میوه از سوی مردم را تا ۸۰ درصد کاهش داده است.

وی با اشاره به قیمت‌های میوه در میادین تره‌بار اهواز گفت: پرتقال جنوبی ممتاز هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال شمال هر کیلوگرم ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی خارو هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان، سیب قرمز هر کیلوگرم ۱۱ هزار تومان، لیمو شیرین هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان و سیب زرد نیز هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان در میادین تره‌بار اهواز به فروش می‌رسند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با اشاره به گرانی اخیر خیار و وضعیت آن در بازار اهواز نیز گفت: سال‌های گذشته در این بازه زمانی، خیار تولیدشده در بندرعباس و دیگر مناطق هرمزگان به وفور در بازار وجود داشت اما امسال کاهش تولید کشاورزان و نیز گریبانگیری باغات خیار با آفت‌ها، موجب کمبود خیار شده که باعث افزایش قیمت هر کیلوگرم به ۱۱ هزار تومان در میادین تره‌بار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان قیمت میوه و تره بار اصناف تره بار اهواز هزار تومان خرید میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن

به گزارش خبرآنلاین از بهداشت نیوز نوشت، انجیر حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌های مورد احتیاج بدن است.

خواص آنتی اکسیدانی موجود در انجیر برای حفظ سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و کاربردی هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902281

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود