Web Analytics Made Easy - Statcounter

محافل انس با قرآن، فردا ۲۰ بهمن‌ماه در ۳۱ استان به‌صورت همزمان از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه‌های استانی پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانه فرا رسیدن چهل‌و‌دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام دهه فجر، محافل انس با قرآن از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و با مشارکت اتحادیه‌های استانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محافل، فردا، 20 بهمن‌ماه از ساعت 16 تا 18 به‌صورت زنده همزمان در قالب استودیویی یا در مکانی مشخص با استقرار عوامل فنی سیمای استانی و با حضور قاریان ممتاز برپا خواهد شد.

بنابر گفته میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران این محفل در تهران با تلاوت حمید شیخ‌زاده، قاری ممتاز استان تهران در استودیوی شبکه قرآن و معارف سیما برپا می‌شود.

سخنان حاج قاسم سلیمانی درباره نقش قاریان قرآن + صوت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه فجر قرآن کریم دهه فجر قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان غربی شرکت کردند
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا