Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 108 هزار تومان، قیمت دلار 24 هزار و 600 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 400 هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون و 900 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 350 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 200 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک میلیون و 108 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 450 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 800 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ از جمله دلایل نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

قیمت آن‌لاین دلار و سکه در بازار آزاد

 

به گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 24 هزار و 600 تومان، قیمت یورو 29 هزار و 400 تومان و درهم امارات 6 هزار و 850 تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار  و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار  23 هزار و 700 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 23 هزار و 200 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 28 هزار و 550 تومان و قیمت خرید یورو نیز 28 هزار و 50 تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: دو‌شنبه 20  بهمن 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

23  هزار و 700

قیمت دلار (بازار آزاد)

24  هزار و 600

قیمت یورو (صرافی بانکی)

28 هزار و 550

قیمت یورو (بازار آزاد)

29 هزار و 400

قیمت درهم

6 هزار و 850

قیمت پوند

33 هزار و 700

بروز رسانی: دو‌شنبه 20  بهمن ساعت 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  10 میلیون و 900 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11  میلیون و 400  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 350 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 200 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 300 هزار

بروز رسانی: دو‌‌شنبه 20 بهمن ساعت 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 108  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 450  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 800 هزار

انس طلا(دلار)

1817.6

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت طلا قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت طلا قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار سکه بهارآزادی هزار تومان یک میلیون بازار آزاد بهار آزادی هزار قیمت قیمت دلار آزادی طرح قیمت طلای قیمت طلا طرح جدید هم اکنون سکه بهار قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۶۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد؛ قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۲۲۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان و حواله آن، ۴۴ هزار و ۴۱۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۴۴ تومان افزایش قیمت به ۱۲ هزار و ۷۸ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۷۸ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش اندکی داشته است.

کد خبر 6091312

دیگر خبرها

  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی