Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و اربعین ارتحال ملکوتی آیت الله «مصباح یزدی» همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

«عزیز حبیبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و اربعین ارتحال ملکوتی آیت الله «مصباح یزدی» همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: این مراسم روز سه شنبه 21 بهمن ماه از ساعت 10:30 در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود و علاقمندان می توانند این مراسم را از طریق اینستاگرام دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول ادامه داد: علاقمندان برای بهره مند ای از این مراسم و آشنایی با این علامه مجاهد می توانند به صفحه اینستاگرامی دانشگاه محقق اردبیلی به نشانی @pr_uma و یا به نشانی اینترنتی https://b2n.ir/mesbahyazdi مراجعه کنند.

 

حبیبی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری جایگاه ویژه این علامه مجاهد را والا توصیف کرده اند، افزود: آیت الله مصباح یزدی یکی از شخصیت های بزرگ علمی و انقلابی بودند که در پایداری و پاسداری از حریم انقلاب اقدام های بزرگی را انجام داده اند.

 

وی خاطر نشان کرد:  این مجاهد خستگی ناپذیر برای دانشجویان و دانشگاهیان کشور یک الگوی ماندگار بود و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان وظیفه این قشر علمی است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود انقلاب اسلامی مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «ماجرا» فصلنامه تاریخی-سیاسی به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری جواد موگویی است که اولین شماره آن با عنوان «پیروزی بدون جنگ؛ رهبر انقلاب چگونه ایران را از جنگ‌ها عبور می‌دهد؟» منتشر شده است.
مراسم رونمایی از اولین شماره این مجله فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی نماینده مجلس و وزیر اسبق امورخارجه، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، جواد موگویی تاریخ‌نگار و پژوهشگر، و جمعی دیگر از هنرمندان و مدیران در خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228571 برچسب‌ها حوزه هنری مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است