Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:41:30 GMT

تشدید نظارت بر اصناف و منع تردد شبانه در تفت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۷۶۷۰

تشدید نظارت بر اصناف و منع تردد شبانه در تفت

به گزارش ایرنا، علیرضا نوکار روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: کلیه اصناف تفت حداکثر تا ساعت ۲۰:۳۰ مجاز به فعالیت هستند و منع تردد خودروها در سطح شهرستان از ساعت ۲۱ اعمال می شود.

فرماندار تفت از نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان تفت خواست تا با تشکیل گروه های بازرسی، نظارت ها به صورت جدی و گسترده تر دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین نظارت بر آرامستان های شهرستان را خواستار شد و افزود: در حد امکان با تذکر و راهنمایی رعایت شیوه نامه های بهداشتی گوشزد شود ولی چنانچه افرادی اصرار بر تخلف دارند باید با آنها برخورد قانونی شود.

نوکار درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن هم گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا، برپایی هر گونه تجمع و راهپیمایی ممنوع اعلام شده و مراسم صرفاً به صورت خودرویی و نمادین برگزار می شود که راهپیمایی در شهر تفت از میدان قدس شروع شده و سپس به سمت میدان امام خمینی (ره)، خیابان ۲۲ بهمن و گلزار شهدای مرکزی ختم می شود.

وی از شهروندان تفت خواست تا خریدهای نوروزی خود را از اسفندماه آغاز کنند تا در روزهای پایانی سال تجمع در بازارها و اماکن عمومی ایجاد نشود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت هم گفت: در ۱۱ ماه گذشته بیش از چهار هزار تست پی سی آر در شهرستان صورت گرفته و ۹۵۰ نفر در بیمارستان شهید بهشتی تفت بستری شده اند.

سیدمحمود واعظ پور در خصوص اجرای واکسیناسیون کووید ۱۹ اظهار داشت: فاز اول این طرح شامل کلیه کارکنان حوزه سلامت، معلولان، جانبازان و سالمندان می شود که تا پایان اسفند ماه صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون کل شهرستان در چهار فاز و حداکثر به مدت یک سال انجام خواهد شد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا یزد راهپیمایی ۲۲ بهمن تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا یزد کرونا ویروس کرونا یزد راهپیمایی ۲۲ بهمن تفت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار