Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:39:39 GMT

۷۸۳ کارگاه اشتغال در خراسان جنوبی راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۹۷۵۹

۷۸۳ کارگاه اشتغال در خراسان جنوبی راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری ظهر دوشنبه در حاشیه مرحله سوم از گام سوم رزمایش کمک‌های مومنان با محوریت اشتغال در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های خدمت رسان در مجموع، از ابتدای بهمن ماه ۷۸۳ کارگاه اشتغال در سطح استان در قالب کمک‌های مومنانه افتتاح شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در راستای ایجاد این کارگاه‌ها هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هزار و ۷۳۶ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این کارگاه‌ها مشغول به فعالیت شده‌اند، گفت: کمک به ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه و تعاونی‌های اشتغالزا یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی است.

هنری ادامه داد: در این راستا طی امروز ۲۲۸ کارگاه اشتغالزایی که حول صندوق‌های قرض الحسنه در سطح خراسان جنوبی ایجاد شده، افتتاح شد.

وی با بیان اینکه از دو سال گذشته تاکنون بالغ بر ۴۴۲ صندوق قرض الحسنه در سطح استان تشکیل شده است، گفت: با حمایت‌های انجام شده از این صندوق‌ها، ۹ مورد به تعاونی تبدیل شده است.

هنری با بیان اینکه در مجموع بیش از ۲۸ هزار نفر در این صندوق‌ها فعال هستند، گفت: از دو سال گذشته تاکنون بیش از سه هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال در این صندوق‌ها ایجاد شده است.

بنا به گفته وی، ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با کمک مردم و خیرین در قالب این صندوق‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

وی سرمایه صندوق‌ها را بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان دانست و گفت: در این صندوق‌ها تسهیلات بدون هیچ بروکراسی اداری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

کد خبر 5142437

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هنری بسیج سازندگی خراسان جنوبی کمک مومنانه ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها گرگان انقلاب اسلامی ایران شیراز شیوع کرونا شهرستان کرج مشهد صندوق ها قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند

طلبه‌ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.

این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند. 

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستا‌های خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی