Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:24:50 GMT

سرما و یخبندان حمل و نقل در اروپا را مختل کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۱۴۵۴

سرما و یخبندان حمل و نقل در اروپا را مختل کرد

به گزارش ایرنا، منابع خبری آلمان از جمله خبرگزاری «دی‌پی‌ا» روز دوشنبه گزارش دادند که بارش برف در این کشور به بیش از نیم متر رسیده و چندین خودرو در بزرگراه‌های کشور گرفتار شده‌اند.

شرکت ریلی دویچه بان هم اعلام کرد که خدماتش را در بخش‌های مرکزی و شمال آلمان معلق کرده و هیچ قطاری در محور شمال شرق از فرانکفورت تا غرب در برلین و جنوب غرب در هامبورگ حرکت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال شرکت ریلی ان‌اس هلند هم اعلام کرد که خدمات این شرکت به دلیل بارش سنگین برف کاهش یافته است. این وضعیت همچنین حمل و نقل از جمهوری چک را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از قطارهای بین‌المللی از مبداء پراگ لغو شدند. تردد قطارهای رو زمینی و اتوبوس‌ها هم در این شهر با اختلال مواجه شده است. لغزندگی محورهای مواصلاتی به پارگ باعث وقوع چندین سانحه رانندگی و بروز ساعت‌ها ترافیک در مسیر آلمان شده است.

در انگلیس هم اداره هواشناسی انگلیس برای برخی مناطق این کشور هشدار زرد صادر کرده است و این وضعیت اخطارآمیز تا ظهر روز چهارشنبه ادامه دارد. هشدار زرد به معنای احتمال قطع برق و اختلال در سرویس های حمل و نقل در برخی مناطق این کشور است.

کارشناسان از احتمال بارش سنگین برف و وزش شدید باد در جنوب شرقی انگلیس خبر داده و اعلام کرده اند که ممکن است در برخی مناطق بارش برف تا ۳۰ سانتی متر برسد.

شورای شهر گلاسکو ماشین های برف روب را به معابر و مناطق اطراف مراکز واکسیناسیون اعزام کرده است. این درحالی است که بارش ۲ تا ۵ سانتی متر برف برای بخش های زیادی از اسکاتلند و شمال شرق انگلیس پیش بینی شده است.

در هلند قرار بود امروز (دوشنبه)‌ دانش‌آموزان پس از چندین هفته تعطیلی و محدودیت‌های کرونایی، به مدارس بازگردند. آن‌ها از کریسمس پارسال تاکنون در قرنطینه به‌سر می‌برند. اما بارش سنگین برف و اختلال در سیستم حمل و نقل آن‌ها را همچنان خانه نشین کرد.

سازمان هواشناسی هلند روز یکشنبه کد قرمز آب‌وهوایی برای این کشور اعلام کرد. بیشتر مناطق این کشور دیروز شاهد ۵ تا ۱۰ سانتی متر برف بود.  کارشناسان می‌گویند که تبدباد سرد و بارش سنگین برف باعث «طوفان برف» شده است.

در بلژیک هم بارش برف خیفی آغاز شده اما مقامات خود را برای کاهش بیشتر دمای هوا و بارش سنگین برف آماده کرده‌اند.

کارشناسان هواشناسی پیش بینی می‌کنند که سرمای هوا در اروپا تا اواسط هفته جاری ادامه یابد.

برچسب‌ها هلند انگلیس تغییرات آب و هوا بلژیک بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هلند انگلیس تغییرات آب و هوا هلند انگلیس تغییرات آب و هوا بلژیک بارش برف اخبار کنکور بارش سنگین برف حمل و نقل بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا

جود بلینگام برنده توپ طلا خواهد شد.

طرفداری | جو کول، هافبک سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، معتقد است که پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

جو کول که سابقه 7 سال بازی برای چلسی را در کارنامه خود دارد در گفتگو با TNT Sport در مورد قهرمانان لیگ برتر انگلیس و همچنین تورنمنت‌های مهم باشگاهی و ملی اروپایی صحبت و پیش‌بینی خودش را اعلام کرده است. از دید جو کول، جود بلینگام برنده توپ طلا در سال 2024 خواهد شد. در ادامه نگاهی به پیش‌بینی‌های جو کول می‌اندازیم.

قهرمان لیگ برتر انگلیس: منچسترسیتی برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس: ارلینگ هالند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ اروپا: آتالانتا قهرمان لیگ کنفرانس اروپا: استون ویلا قهرمان یورو 2024: انگلیس برنده توپ طلا: جود بلینگام پیش‌بینی‌های جو کول

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود