Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی از دستگیری سارق کارگاه تولیدی و کشف ۸۰۰ میلیون تومان از اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: پانزدهم آذر ماه پرونده‌ای از کلانتری ۱۷۰ کهریزک با موضوع سرقت از کارگاه تولیدی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد که براساس تحقیقات بعمل آمده، مالباخته اظهار داشت، چندین مرحله از کارگاه تولیدی اش اموالی به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال به سرقت رفته به نحوی که منجر به توقف خط تولید و بیکار شدن ۲۵ نفر از کارگرانش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی ابراز داشت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه بصورت ویژه در دستور کار تیم عملیاتی مبارزه با سرقت پایگاه قرارگرفت، در بازدید صحنه سرقت هیچگونه آثار جبری از ورود به کارگاه مشاهده نشد و همین موضوع فرضیه آشنایی سارق یا سارقان با محل سرقت را قوت بخشید.

وی عنوان کرد: تحقیقات میدانی در محل سرقت و محیط پیرامونی آن ادامه یافت و دوربین کارگاه‌های مجاور که مشرف به مسیر ورود به کارگاه مالباخته بوده مورد بررسی و بازبینی قرارگرفت و مشخص شد درچند روز متوالی و در زمان تعطیلی کارگاه فرد ناشناسی با صورت کاملاً پوشیده با پارچه و کلاه به راحتی و احتمالا با استفاده از کلید وارد کارگاه شده و اموال را با خود از کارگاه خارج می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان دست از تلاش برنداشته و به تحقیقات خود در خصوص محل و کیفیت فروش اینگونه اموال ادامه دادند تا اینکه نمونه‌هایی از اموال مسروقه مورد ادعای مالباخته را در کارگاه فردی به هویت محسن در منطقه شورآباد کهریزک رویت کردند، مالباخته با توجه به مارک و شماره سریال دستگاه‌های اینورتر مسروقه، اعلام داشت که بخشی از اموال مسروقه اش است.

گودرزی افزود: با هماهنگی قضایی محسن دستگیر و در تحقیقات بعمل آمده اعلام کرد اموال را از فردی به نام «غدیر» که تبعه افغانستان بوده به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کرده و از مسروقه بودن اموال اظهار بی اطلاعی کرد.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق به دستگیری «غدیر» شده و در تحقیقات بعمل آمده به سرقت دستگاه‌های اینورتر از کارگاه مالباخته و فروش آن‌ها اعتراف کرد و کلیه اموال مسروقه مورد ادعای مالباخته از انبار و کارگاه محسن کشف و با هماهنگی قضایی به مالباخته برگشت.

گودرزی اعلام کرد: متهم و خریدار اموال مسروقه به دستور رئیس شعبه ۱۰۳ دادگاه عمومی کهریزک زندانی شدند، بنا به اظهارات مالباخته، کشف اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی موجب اشتغال مجدد کارگران کارگاه و رونق تولید آن کارگاه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اموال مسروقه دزدی سرقت کارگاه تولیدی پایگاه نهم پلیس آگاهی کارگاه تولیدی اموال مسروقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست.

مریم طهماسبی ۵ اردیبهشت در بازدید از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستای ایزی شهرستان سبزوار اظهار کرد: هدف وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی با هدف کمک به اقتصاد خانوار روستایی است.

وی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست و تصریح کرد: در طرح زنان کارآمد روستای سرآمد تلاش می‌شود با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه امکان‌پذیر نماییم.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار هم در این بازدید گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

علی اصغر امانیان خاطرنشان کرد: زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالیت‌های زنان روستایی روستای ایزی شهرستان سبزوار در طرح زنان کارآمد، روستای سرآمد بازدید کردند. بازدید از چند پروژه‌ی تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت‌آباد از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت