Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@06:36:42 GMT

بازسازی ۱۵۹ روستای سیل‌زده در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۲۲۵۸

بازسازی ۱۵۹ روستای سیل‌زده در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، علی‌رضا تابش امشب در حاشیه افتتاح دیواره ساحلی شهر پل‌دختر درجمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد روستای تخریب شده از سیل با هزینه‌ای حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در لرستان مقاوم‌سازی شده است.

وی با تقدیر از تامین اعتبار رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بازسازی روستاهای سیل‌زده لرستان، افزود: ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی که در جریان سیل فروردین ماه سال ۹۸ در پل‌دختر تخریب شده بود، به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این‌که ۲۰ هزار واحد مسکونی تعمیری در شهرستان پل‌دختر تعمیر و تکمیل شده است، گفت: پروژه احداث دیواره ساحلی شهر پل‌دختر به دلیل هم‌جواری با رودخانه کشکان یکی از بزرگترین پروژه‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: کمتر کسی می‌تواند مسئولیت احداث دیواره ساحلی در۲ طرف رودخانه وحشی و سرکش کشکان را بپذیرد،که خوشبختانه این پروژه امروز به بهره‌برداری رسید

تابش یادآور شد :فاز اول دیواره ساحلی شهر پل‌دختر با ۲ هزار و ۳۰۰ متر طول و سازه بتنی، تکمیل شده و ادامه فاز دوم این پروژه به طول یک‌هزار متر که مطالبه مردم بود، نیز کلنگ‌زنی شد و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سیل روستا لرستان دیواره ساحلی پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد