Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگارعلی- بازار خودرو از اوایل هفته گذشته وارد فاز افزایشی شد و تا ابتدای هفته جاری به پیشروی ادامه داد اما در ۲۴ ساعت اخیر روند بازار برای اکثر خودروها تغییر کرده است و تنها تعداد محدودی از خودروها کماکان در حال پیشروی در مسیر افزایشی هستند؛ از جمله این خودروها می توان به پراید ۱۳۱ اشاره کرد که قیمت آن از ۱۰۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۰۸ میلیون تومان رسیده است و یا خودرو پژو ۴۰۵ جی ال ایکس که از ۱۸۴ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود روند تعدادی از خودروهای موجود در بازار طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ریزشی بوده است به عنوان مثال خودرو تیبا ۲ امروز در حالی ۱۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در ابتدای هفته جاری به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان معامله می شده است و یا خودرو سمند ال ایکس ساده از ۱۸۷ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز به قیمت ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است و یا خودرو پژ.و ۲۰۶ تیپ ۵ امروز در حالی ۲۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در اوایل هفته جاری به قیمت ۲۵۷ میلیون تومان معامله می شده است و یا خودرو ۲۰۷ اتوماتیک از ۴۰۰ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز به قیمت ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.

با وجود این نوسانات قیمتی در بازار خودرو اما این بازار تحت از بین رفتن تقاضای کاذب ثبات قیمت چشمگیری را نیز در چند روز اخیر تجربه کرده است و قیمت اکثر خودروهای موجود در بازار طی چند روز اخیر ثابت بوده است به عنوان مثال خودرو سمند سورن پلاس از بتدای هفته تاکنون بر روی قیمت ۲۸۰ میلیون تومان ثابت مانده است و یا خودرو های تیبا صندوقدار پلاس، تیبا صندوقدار و تیبا هاچ  بک پلاس از ابتدای هفته تاکنون بر روی قیمت های ۱۲۷، ۱۲۰ و ۱۴۰ میلیون تومان ثابت مانده اند.

در بین انواع خودروهای پژو نیز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ابتدای هفته تاکنون بر روی ۱۹۱ میلیون تومان ثابت مانده است و یا در بین انواع خودروهای پراید نیز این ثبات قیمت به جز در خودرو پراید ۱۳۱ دیده می شود و به عنوان مثال پرید ۱۱۱ از ابتدای هفته جاری تاکنون بر روی ۱۲۷ میلیون تومان ثابت مانده است و خودروهای پراید ۱۵۱ و ۱۳۲ نیز از ابتدای هفته تاکنون به ترتیب بر روی قیمت های ۱۱۰ و ۱۰۹ میلیون تومان ثابت مانده اند.

در بین انواع خودروهای مونتاژ نیز خودرو کیا سراتو مونتاژ امروز ۷۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو سوزوکی گراند ویتارا نیز امروز به قیمت ۹۵۰ میلیون تومان معامله می شود و یا خودرو سیتروئن سی ۳ نیز امروز ۸۴۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1484357

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان بازار خودرو واردات خودرو ایران خودرو سایپا میلیون تومان در ابتدای هفته میلیون تومان قیمت خورده میلیون تومان ثابت مانده میلیون تومان رسیده ابتدای هفته جاری ابتدای هفته تاکنون بر روی هفته تاکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت رانا پلاس در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس قیمت رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ افت ۱۵ میلیونی داشت و ۶۴۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ رانا پلاس ارتقا یافته نیز ۵ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۲۰ میلیون تومان رسید. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ کاهش ۵ میلیونی داشت و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یافته در بازار خودرو ۷۰۵ میلیون تومان شد که افت ۱۵ میلیونی در روز گذشته داشت. قیمت رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت خودرو امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد