Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش دو برابری تخت‌های بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

"جلال پورانفرد" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: قبل از انقلاب اسلامی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح این استان خیلی به ندرت و با سختی‌های بسیار زیادی صورت می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: در آن موقع مردم برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، نیازمند مراجعه به استان‌های همجوار بودند که با مشکلاتی زیادی از جمله حمل و نقل و مشکلات اقتصادی مواجه می شدند.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی و همچنین ۴۵۰مرکز بهداشتی و درمانی، مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در استان وجود دارد.
پورانفرد تصریح کرد: در حال حاضر ۹ بیمارستان دولتی در شهرستان‌های این استان داریم و همچنین ۵ بیمارستان دیگر نیز داریم که بعضی از آنها در آستانه افتتاح و برخی نیز در حال ساخت است.
وی از افزایش دو برابری تعداد تخت‌های بیمارستانی استان خبر داد و عنوان کرد: طی دولت تدبیر و امید تخت‌های بیمارستانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از ۷۰۰ تخت به ۱۴۰۰ تخت رسید.
 پورانفرد ادامه داد: ارائه خدمات از طریق اورژانس هوایی جهت ارائه خدمت مطلوب‌تر به سراسر استان از جمله مناطق صعب العبور و موارد اورژانسی صورت گرفت.
معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی استان که شامل تمامی مراکز بهداشتی و درمانی استان است، ۷۰۰۰ نیرو و همچنین  ۲۰۰ نفر عضو هیات علمی مشغول به کار است.
پورانفرد اظهارکرد: در حال حاضر نیازهای تخصصی و ضروری در سطح استان برطرف شده است و تعدادی از نیازهای فوق تخصصی نیز به استان‌های همجوار ارجاع داده می شود.
وی از همه مردم شریف هم استانی خواست که به فرزندان متخصص هم استانی که فرزندان شایسته این استان هستند اعتماد داشته باشند تا این عزیزان زحمت کش با اتکال به این اعتماد شایستگی‌های خود را ثابت کنند و گام‌های استواری در زمینه خدمات رسانی مطلوب‌تری  به این مردم عزیز ارائه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تخت بیمارستانی اعضاي هيات علمي اورژانس هوايي کهگیلویه و بویراحمد تخت های بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد