Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کیاشمشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رعایت پروتکل‌ها در پیست‌های دیزین و دربندسر عنوان کرد: قبل از بازگشایی پیست پروتکل‌های بهداشتی را به ما دادند، این درحالی است که کارکنان ما کاملاً همه چیز را رعایت می‌کنند، ضدعفونی‌ها صورت می‌گیرد، زدن‌ ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز از مواردی است که کارکنان همیشه رعایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره اینکه با توجه به ظرفیت پیست‌ها در زمان کرونا چقدر از دربندسر استفاده می‌شود، عنوان کرد: ظرفیت ۳ هزار و ۶۰۰ نفر است که باید ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت‌ها صورت بگیرد، یعنی حدود ۱۸۰۰ نفر اما ما احتیاط را رعایت کردیم. در زمان بلیت‌فروشی اینترنتی ۷۵۰ بلیت می‌فروشیم و ۲۰۰ تا ۳۰۰ بلیت را هم برای کسانی می‌گذاریم که حضوری مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل دربندسر در خصوص آسیبی که کرونا در این مدت به پیست‌های اسکی زده، خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته ۲.۵ ماه تعطیل بودیم، امسال هم نمی‌توانیم از ظرفیت کامل استفاده کنیم که همین موضوع از نظر اقتصادی تاثیر زیادی می‌گذارد. درخواست وام دادیم اما متاسفانه رسیدگی نکردند، این موضوع را هم به وزارت ورزش و هم بانک مطرح کردیم اما دریافت وام با ۱۸ درصد بهره برای ما مقدور نیست.

کیاشمشکی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما پیست دیزین را هم در اختیار گرفته‌اید شرایطی چگونه است، یادآور شد: ما ضرر هنگفتی دادیم؛ پیست را ۳ سال با ۳۵ میلیارد تومان اجاره کردیم اما فکر می‌کنم بتوانیم این مبلغ را به دست آوریم. البته با توجه به اینکه نیروهای کاری از قشری هستند که نیاز به کار دارند باید حواسمان به آنها باشد. ما در هر ماه برای هر دو پیست ۶۰۰ میلیون تومان به کارکنان حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل دربندسر درباره اینکه با توجه به تمرینات ملی پوشان اسکی در پیست، آیا فدراسیون در این خصوص هزینه پرداخت می‌کند یا خیر، اظهار داشت: ما یک ریال هم نمی‌گیریم و تمرینات آنها رایگان است. شما ببینید مجموعه آزادی دولتی است اما برای برگزاری مسابقات فوتبال اجاره پرداخت می‌شود اما به ما که می‌رسد می‌گویند کمک کنید.

کیاشمشکی همچنین در پاسخ به این سوال که هزینه استفاده از پیست اسکی چقدر است، گفت: برای یک روز کامل ۲۵۰ هزار تومان که البته با ارزش افزوده محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه لازم است مراجعان در پیست پروتکل‌ها را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: ما روز گذشته هزار تا ۱۲۰۰ نفر مراجعه‌کننده داشتیم بنابراین مجبوریم از تله کابین ۱۲ نفره به تعداد ۵-۶ نفر استفاده کنیم. ما همه جا را ضدعفونی می‌کنیم اما لازم است مراجعان حتما شرایط را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیست اسکی دیزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم