Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوران دفاع مقدس یکی از عرصه‌های بزرگ نمایش اتحاد و همدلی میان نیروهای نظامی و غیرنظامی بود... - اخبار بازار -

دوران دفاع مقدس یکی از عرصه‌های بزرگ نمایش اتحاد و همدلی میان نیروهای نظامی و غیرنظامی بود چراکه مردم ایران در طول هشت سال همواره با حفظ روحیه ایثار و از خودگذشتگی به یاری رزمندگان شتافتند و از جان خود و نزدیک‌ترین عزیزانشان گذشتند تا در نبرد حق علیه باطل  مشارکت نمایند و ثمره این از خودگذشتگی و نثار خون شهیدان گلگون کفن ، پیروزی در جنگ تحمیلی 8 ساله بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هلدینگ تفریحی گردشگری پارس گستران (ایران فان) در راستای انجام وظیفه و ادای دین و پاسداشت یاد شهیدان دفاع مقدس بویژه شهید والا مقام " دکتر مصطفی چمران "، که براستی می توان ایشان را نمونه کامل شجاعت و شهامت و ایثار دانست اقدام به ساخت پرتره این شخصیت مطرح دفاع مقدس با روش خاص هنری نمود ،  که برای نخستین بار در کشور اجرا شده است .

هنر ترسیم پرتره شهید دکتر مصطفی چمران با جمع آوری وسایل و تجهیزات مورد نیاز جبهه و جنگ  و مرتبط با این شهید بزرگوار و چیدمان دقیق آنها  منجر به خلق اثری بی همتا شده اثری هنرمندانه و جذاب که خلق آن بسیار پر زحمت و زمان بر بوده و طی دو ماه طراحی و ساخته  شد و در بهمن ماه سال جاری و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از نمایش خیره کننده و تحسین برانگیز در برنامه عصر جدید، در مجموعه رویا پارک رونمایی شد..

این اثر ترکیبی است از هنر چیدمان و تکنیک‌های خطای دید که از  نگاه اول و هر نمایی غیر از زاویه اصلی که به آن  نگاه کنید صرفا تعدادی لوازم و تجهیزات نظامی چیده شده و به ظاهر در هم را می‌بینید اما با قرارگرفتن در زاویه دقیق و خاصی که برای آن مشخص شده چهره شهید دکتر چمران مشاهده می‌شود.

این اثر هنرمندانه و جذاب  در مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید به نمایش درآمد و مورد تحسین و استقبال شدید داوران و مخاطبان قرار گرفت.

هلدینگ گردشگری  ایران فان مفتخر است با همکاری هنرمند مطرح کشور آقای صالح سخندان ،  چنین اثر فاخر و ارزشمندی را خلق نمود و پس از ارائه موفقیت آمیز آن در برنامه تلویزیونی عصرجدید ، اکنون افتخار دارد در مجموعه رویا پارک (موزه خطای دید ) تهران ، میزبان هموطنان عزیز و علاقه مندان  برای بازدید حضوری از این اثر هنری بی بدیل می باشد .            

ادرس مجموعه رویا پارک :

نیاوران ،خیابان پورابتهاج ، بعد ازتقاطع آجودانیه ، خیابان موزه ، داخل موزه حیات وحش داراباد         

تلفن گویا :24557

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079577 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس