Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر آئین سراسری نذر هوشمند و همکلاسی مهربان در قالب نهضت کمک‌های مومنانه به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با هدف توزیع بیش از ۱۵ هزار تبلت، ۱۰ هزار لوازم‌التحریر و یک هزار پوشاک با حضور باستان مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و سایر مسؤولان استانی در اردوگاه شهدای دانش‌آموز استان مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اهدای ۴۲ میلیارد تومان ارزاق معیشتی به دانش‌آموزان نیازمند

مجتبی باستان مسؤول بسیج دانش‌آموزی کشور در حاشیه این آئین ضمن ایام‌الله دهه‌فجر، با اشاره به همکاری بسیج دانش‌آموزی با واحد فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی سه پویش ملی کرد، گفت: از بهمن ماه سال گذشته پویشی با عنوان مواسات و همدلی راه‌اندازی شد که مبلغ ۴۲ میلیارد تومان ارزاق معیشتی که تولید داخل بود، توسط تشکل‌های دانش‌آموزی و معلمان و مدیران به خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.
 
وی افزود: در پویش دوم همکلاسی مهربان مبنی بر تامین نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از تیرماه سال جاری تا ۲۲ بهمن امسال با اهدای ۳۱۵ هزار لوازم‌التحریر اسلامی ایرانی تحویل دنش‌آموزان شد.

 مسؤول بسیج دانش‌آموزی کشور پویش سوم ملی را پویش نذر هوشمند معرفی کرد و افزود: ۴۰ هزار  تبلت و تلفن همراه  به دانش آموزان نیازمند با حفظ کرامت تحویل شد و  تا زمانی که این نیاز در بین دانش‌آموزان باشد این پویش هم ادامه دارد.

*تهیه موبایل و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند

 در ادامه علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران هم با اشاره به آموزش مجازی و استفاده دانش‌آموزان از تبلت و تلفن همراه گفت: در همان روز‌های اول ایام کرونا با همفکری و استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی مخصوصا بسیج دانش‌آموزی این امر سبب شد که مجامع خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار وارد عرصه شدند و ابزار‌های آموزشی موبایل و تبلت‌های آموزشی را برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه کنند.

وی تاکید کرد: آنچه که در این رزمایش مهم است ظرفیت بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک ظرفیت بزرگ در تهیه لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان مورد توجه قرار گرفته است.

* اجرای عدالت آموزشی در زمان کرونا

در ادامه محمد جعفری مسؤول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا هم ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌فجر با اشاره به  اینکه  به همت و حمایت مردم و دانش‌آموزان بسیجی، اتفاق بزرگ و منجسم در سطح کلان اتفاق افتاد، گفت: تمام دستگاه‌ها پای‌کار آمدند و در این مسیر خدمات بسیار ارزشمندی را ارئه کردند.

وی افزود: در بحث شناسایی، تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از ظرفیت خیرین استفاده کردیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در مناطق کم‌برخوردار در رابطه با عدالت آموزشی را برطرف کنیم.

مسؤول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی در حال  اجرای عدالت آموزشی در زمان کرونا است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مسؤول بسیج دانش آموزی دانش آموزان نیازمند آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال