Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:25:41 GMT

اجاره ویلا محمودآباد پس از اتمام کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۹۸۸۴

اجاره ویلا محمودآباد پس از اتمام کرونا

تا قبل از شیوع کرونا در همه جای کشور، مردم بخصوص تهرانی نشین ها برای سپری کردن اوقات فراغت و تعطیلات چند روزه راهی شهرهای شمالی کشور می شدند.انجام هر گونه سفر منوط به صدور مجور ستاد ملی مبارزه با کروناست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لوکس ویلا، از آنجایی که همواره شاهد ترافیک های سنگین در جاده چالوس و شهرهای غربی مازندران بودیم، گردشگران بسیاری ترجیح می دادند برای رهایی از این ترافیک ها به شهرهای شرقی مازندران سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودآباد همواره در میان محبوب ترین شهرهای ساحلی شرق مازندران به حساب می آید که بعد از کرونا نیز شاهد ترافیک های سنگینی در این شهر خواهیم بود. با لوکس ویلا همراه باشید تا نگاهی به محمودآباد و انواع ویلاهای شهر بیاندازیم.

محمودآباد را بیشتر بشناسیم

محمودآباد شهری ساحلی است که از سمت غرب به ایزدشهر و نور، از جنوب به آمل و از شرق به فریدونکنار دسترسی دارد. شاید محمودآباد همانند برخی از شهرهای غربی مازندران دارای سواحل بی نظیر با تفریحات لوکس همچون جت اسکی، قایق سواری و غیره یا جنگل های بسیار جذاب و بی نظیر نباشد اما برای لذت بردن از خلوتی ساحل و هوای دلنشین، یکی از بهترین مقاصد به حساب می آید.

اگر می خواهید بعد از شکست کرونا راهی محمودآباد شوید، همواره از دو راه می توانید به این شهر دسترسی داشته باشید. سریع ترین و بهترین راه دسترسی به محمودآباد، جاده هراز است بطوری که ابتدا از شهر رودهن وارد جاده هراز شده و سپس در انتهای جاده هنگامی که به شهر آمل رسیدید، وارد کمربندی شوید تا در شمال آمل، به محمودآباد برسید.

با انتخاب این مسیر در مواقع خلوتی جاده، میانگین ۳ ساعت در راه خواهید بود تا از تهران به محمودآباد برسید.

اما در روزهای آخر هفته، ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه و ایام بعد از کرونا که شاهد هجوم گردشگران به شهرهای شمالی کشور هستیم، همواره ترافیک های سنگینی در جاده هراز به وجود می آید که باعث می شود این مسیر ۳ ساعته گاه به بیش از ۵ ساعت نیز برسد لذا اگر می خواهید در این زمان سفر کنید و از طرفی هم نمی خواهید در ترافیک های سنگین قرار بگیرید، انتخاب جاده فیروزکوه می تواند گزینه ای منطقی باشد. در انتها جاده فیروزکوه هنگامی که به قائمشهر رسیدید، با استفاده از تابلوهای راهنما راهی آمل و سپس محمودآباد شوید.

اجاره ویلا در محمودآباد با قیمت های ارزان لوکس ویلا

همانطور که می دانیم، محمودآباد شهری ساحلی است که به لطف این موضوع، گردشگران می توانند برای اقامت و اجاره ویلا در محمودآباد میان تنوعی از ویلاهای ساحلی و جنگلی، بهترین را متناسب با بودجه و سلیقه انتخاب کنند اما در نظر داشته باشید همانند اکثر شهرهای ساحلی مازندران، نرخ اجاره ویلا ساحلی در محمودآباد به دلیل محبوبیت در میان گردشگران به مراتب بیشتر از اجاره ویلا جنگلی می باشد.

اگر در سفر به محمودآباد می خواهید جهت اقامت، هزینه به مراتب کمتری نسبت به ویلاها پرداخت کنید، می توانید به سراغ اجاره سوئیت در محمودآباد بروید.

در این شهر چه در منطقه ساحلی و چه در منطقه جنگلی، تنوعی از سوئیت های تک خواب، دو خواب و غیره وجود دارد اما در نظر داشته باشید در نوار ساحلی شهر، سوئیت هایی هم هستند که گردشگران با پرداخت هزینه بسیار مناسب، در فاصله چند قدمی از ساحل هم قرار خواهند داشت.

اجاره آپارتمان مبله در محمودآباد

همواره گردشگران بسیاری هستند که می خواهند هزینه به مراتب کمتری نسبت به اجاره ویلا پرداخت کنند و از طرفی هم به هر دلیل نمی خواهند در سوئیت ها اقامت کنند.

لذا این دسته از گردشگران همواره به سراغ اجاره آپارتمان مبله در محمودآباد می روند و در نظر داشته باشید به دلیل محبوبیت آپارتمان مبله ها در میان گردشگران، همواره پیشنهاد می شود در ایام شلوغی بخصوص بعد از شکست کرونا، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

برای اجاره روزانه آپارتمان در محمودآباد همواره خوب است بدانید اگر میخواهید در منطقه جنگلی اقامت داشته باشید، می توانید به سراغ آپارتمان هایی با چشم انداز بسیار زیبا از جنگل ها بروید اما در میان آپارتمان مبله های ساحلی، تعداد قابل توجهی از این آپارتمان ها در فاصله چند قدمی از ساحل قرار دارند که به لطف این موضوع، از محبوبیت بالایی هم برخوردار هستند.

معرفی بهترین جاذبه های دیدنی محمودآباد

محمودآباد منطقه ای با جاهای دیدنی جذاب در کنار ساحل بکر و جنگل بی نظیر می باشد. در این شهر پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به بازار گردی هستید، نگاهی به بازارهای الغدیر، ولیعصر، جمعه بازار و مجموعه سرای گردشگری سیمرغ بیاندازید.

. اگر هم می خواهید وارد طبیعت شوید، کافیست در  غرب محمودآباد واقع در روستای اهلم، بزرگترین روستای شهر، وارد جنگل اهلم شده و بهترین خاطرات طبیعت گردی را برای خود رقم بزنید.

اما همواره پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم داشتید بعد از کرونا به محمودآباد سفر کنید، به فاصله ۹ کیلومتری غرب محمودآباد مراجعه کرده و نگاهی به موزه گالری دیدی بیاندازید چرا که این مجموعه با ظاهری الهام گرفته از موزه لوور پاریس، یکی از جذاب ترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری محمودآباد در کل استان مازندران به حساب می آید.

در آخر اگر محمودآباد، مقصد گردشگری شما بعد از کرونا است، برای رزرو ویلا در محمودآباد تنها یک تماس با کارشناسان فاصله دارید تا با بهترین قیمت، بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره ویلا محمودآباد آپارتمان مبله بعد از کرونا داشته باشید اجاره ویلا ترافیک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰

پیش‌بینی‌های جدید ناسا حاکی از آن است که سطح آب‌ها در اسپانیا تا آغاز قرن آینده به‌طور متوسط ۴۹ سانتی‌متر افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اسپانیا با ترکیبی از خورشید، سواحل و شهرهای نمادین یک مقصد بسیار محبوب برای گردشگران بریتانیایی است و سال گذشته بیش از ۱۷ میلیون بازدیدکننده از جزایر بریتانیا را به خود جذب کرد. با این حال ذوب شدن یخ‌ها و بالا آمدن سطح آب دریاها به دلیل گرم شدن کره‌زمین می‌تواند به‌زودی تأثیر عمیقی بر این کشور داشته باشد و آن را متحول کند.

پیش‌بینی‌های جدید ناسا حاکی از آن است که سطح دریاها در اسپانیا تا آغاز قرن آینده به‌طور متوسط ۴۹ سانتی‌متر افزایش خواهد داشت و استراحتگاه‌های ساحلی مناطقی با بیشترین آسیب از این افزایش سطح خواهند بود؛ افزایش سطح دریا در این مناطق بالاتر از حد متوسط پیش‌بینی شده است. این افزایش سطح دریا تا سال ۲۱۰۰ در اوئلوا ۶۹ سانتی‌متر، در تاریفا ۶۴ سانتی‌متر و در مالاگا ۶۱ سانتی متر خواهد بود.

حتی معروف‌ترین شهر اسپانیا نیز از عواقب گرم شدن آب‌وهوا در امان نخواهد ماند و پیش‌بینی می‌شود بارسلونا تا سال ۲۰۳۰ افزایش ۱۳ سانتی‌متری، تا سال ۲۰۷۰ افزایش ۴۳ سانتی‌متری و تا سال ۲۱۰۰ افزایش ۷۵ سانتی‌متری دریاهای خود را تجربه کند. پیش‌بینی سطح دریاها در این بررسی بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ماهواره‌ها و ابزارهای زمینی، همچنین تحلیل و شبیه‌سازی رایانه‌ای انجام گرفته است.

گرمایش زمین و کاهش گردشگران اسپانیا

تهدید گرمایش زمین برای اسپانیا مربوط به آینده دور نیست و با گرم‌تر شدن تابستان‌ها و تبدیل شدن گرمای شدید به پدیده‌ای عادی‌تر، انتظار می‌رود خیلی زود اتفاق بیفتد و تعداد گردشگران اسپانیا را به شدت کاهش دهد.

مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۳ توسط کمیسیون اروپا در مورد تأثیرات افزایش دما نشان داد که اسپانیا یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است که بیشترین آسیب را از گرمایش سال گذشته متحمل شده است. اسپانیا در سال ۲۰۲۲ موج گرمای بزرگی را تجربه کرد که منجر به مرگ بیش از ۳۵۰ نفر بر اثر گرمازدگی و کم‌آبی شد و عامل تعیین‌کننده‌ای در افزایش ۲۰.۵ درصدی مرگ‌ومیر در کشور بود.

بر اساس برآوردهای این گزارش، با افزایش دمای چهار درجه سانتی‌گراد، منطقه مورسیا و جزایر بالئاریک در این کشور برای کل سال شاهد کاهش بیش از پنج درصدی گردشگران ورودی خود خواهند بود.

کد خبر 749058

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!