Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، روح‌الله طالبوند متولد 59  خیر جوان خرم‌آبادی است که در محله کم برخوردار ماسور اقدام به وقف 1500 متر زمین کرده است، خارج از اقدام نیک این خیر جوان بودن وی می‌تواند الگویی برای جوانان باشد تا از ظرفیت خود در هر زمینه‌ی استفاده کنند.

با این خیر جوان  که خود ساکن جنوب شهر است، گفت‌و گوی کوتاهی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقف 1500 متر زمین

روح‌الله طالبوند که پس از تقسیم املاک بفکر وقف زمین و ساخت و ساز برای افراد نیازمند افتاده است، گفت: منتظر بودم شاید دیگر اعضای خانواده هم بخش از املاک خود را وقف کنند اما به هر حال این اتفاق رخ نداد و من پس از اینکه انحصار ورثه انجام شد 1500 متر زمین در منطقه کم برخوردار ماسور را برای ساخت حسینیه و چهل واحد مسکونی برای زوج های جوان وقف کردم.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه جنوب شهر فاقد حسینیه بزرگ و درشان مردم بود تصمیم گرفتم 500 متر از زمینی که در ماسور بود برای ساخت حسینیه وقف کردم و پس از کلنگ زنی عملیات اجرایی را آغاز خواهم کرد.

 

ساخت مجتمع مسکونی برای سر و سامان دادن جوانان

این خیر جوان بیان کرد: هزارمتر دیگر را هم با توجه به اینکه بسیاری از زوج‌های جوان این منطقه توان خرید، رهن و اجاره مسکن را ندارند قرار است چهل واحد مسکونی بسازیم تا جوانان بدون دغدغه تهیه مسکن سر و سامان بگیرند، صفر تا صد کار را خودم انجام می‌دهم تا واحدهای مسکونی به دست افراد نیازمند برسد، نام مجتمع را به نیت امام هستم مام رضا انتخاب کرده‌ام.

طالبوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه خداوند به من کمک کرد تا در این راه قدم بگذارم، عنوان کرد: به نظر می‌رسد انجام چنین کارهایی  در محله‌های کم برخوردار علاوه بر رفع مشکلات نیازمندان یک الگو و فرهنگ سازی برای ادامه حرکت‌هایی از این دست است.

وی تاکید کرد: همه افرادی که به اصطلاح از تمکن مالی برخوردار بوده با اتحاد و هم افزایی می توانند به رفع بخشی از مشکلات مردم کمک کنند، واقعیت این است که این شهر دلسوزی ندارد و همه  باید دست به دست هم بدهند و کاری کنیم.

 

مال دنیا اگر استفاده نشود، دردی را دوا نمی‌کند

این خیر خرم‌آبادی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از افرادی که ازثروت هنگفتی برخوردار هستند تمایل چندانی برای کارهای خدا پسندانه از خود نشان نمی‌دهند، این در حالی است که اگر از مال دنیا برای کارهای خیر استفاده نشود به هیچ دردی نمی‌خورد، ما در جریان شیوع کرونا دیدیم که  بسیاری از آنها که وضع مالی خوبی داشتند هم از چنگال این ویروس منحوس رهایی پیدا نکردند.

طالبوند با اشاره به اینکه آنچه برای انسان ماندگار می‌ماندکارهای نیک است، خاطرنشان کرد: به دنبال اجرای طرح‌های دیگر در خرم‌آباد هستم ، تا می‌توانم در این مسیر گام بردارم تا شاید گوشه‌ی از مشکلات شهر و دیارم را  ولو اندک و ناچیز رفع کنم و امیدوارم دیگرانی هم که به تعبیری دستشان به دهنشان می‌رسد در این عرصه ورود کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینیه مجتمع مسکونی زوج های جوان گرانی خیر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد