Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@19:17:19 GMT

اسناد ساواک، تاریخ گویای قبل از انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۲۳۷۹

اسناد ساواک، تاریخ گویای قبل از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار مدیرکل اطلاعات استان قم که به مناسبت رونمایی کتاب «حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در اسناد ساواک» صورت گرفته بود، با ابراز تعجب از مشاهده این کتاب، گفت: وقتی این کتاب را دیدم تعجب کردم که این همه اسناد ساواک داشته‌ام و نمی‌دانستم؛ اسنادی در شیراز، اسنادی در قم و اسنادی در مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته برای این کتاب، افزود: این اسناد واقعاً یک تاریخ گویایی از گذشته قبل از انقلاب است و بسیاری از مسائل را می‌توان بوسیله این اسناد فهمید. اسناد آنها گویای این مسئله است تا چه اندازه‌ای مقیّد بودند که ما را تعقیب کنند.

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تاریخ انقلاب گفت: اگر بخواهیم تاریخ گویای انقلاب را بدانیم باید این اسناد را با دقت بخوانیم. رونمایی از این دوجلد کتاب که بسیاری از مسائل در آن منعکس شده است، کار بسیار خوبی است و زحمت بسیار خوبی کشیده شده است. امیدوارم مردم این مطالب را با دقت بخوانند زیرا بسیاری از مسائل مبهم انقلاب را در این کتاب‌ها می‌توان شفاف و روشن کرد.

کد خبر 5143217

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مرجع تقلید شیعیان آیت الله مکارم شیرازی رونمایی کتاب ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها انقلاب اسلامی ایران گرگان راهپیمایی 22 بهمن واکسن کرونا شهرستان کرج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»

دریافت 59 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6099670

دیگر خبرها

  • اسنادی از شرایط بغرنج اقتصاد ایران در سال منتهی به انقلاب ۵۷
  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • واکنش مهران غفوریان به ساواکی خواندن پدرش
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • مجتهدی فلسفه غرب را در بستر تاریخ غربی و ایران آموزش می‌داد
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس