Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک اقتصادنوین با ارائه طرح سپرده-تسهیلات کوشان، علاوه بر پرداخت سود به سپرده، تسهیلاتی با نرخ سود 2 درصد به متقاضیان پرداخت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این بانک با ارائه طرح سپرده-تسهیلات کوشان سعی دارد علاوه بر تسهیل شرایط و کاهش زمان مورد نیاز برای دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت، امکان بهره‌مندی از سود سپرده و حفظ قدرت خرید را برای مشتریان خود فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک اقتصادنوین با اجرای این طرح امیدوار است بتواند در راستای ماموریت ذاتی خود گامی موثر در بهبود شرایط اقتصادی خانوارهای ایرانی بردارد.
شرایط دریافت تسهیلات
متقاضیان تسهیلات کوشان با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصادنوین مراجعه و سپس با توجه به طرح دلخواه از نظر نرخ سود سپرده و تسهیلات، برای افتتاح یکی از سپرده‌های کوشان اقدام کنند.
مشتریان ارجمند پس از افتتاح سپرده می‌توانند درخواست تسهیلات خود را با شرایط انتخابی از نظر مبلغ، نرخ سود و تعداد اقساط به شعب بانک اقتصادنوین ارائه دهند.
از ویژگی‌های مهم طرح کوشان، اعطای تسهیلات به افراد معرفی‌شده از طرف سپرده‌گذار است.
کوشان، تسهیلاتی برای همه
ازآنجاکه در این طرح، سپرده، نزد بانک به‌عنوان وثیقه تسهیلات در نظر گرفته می‌شود، دیگر نیازی به ارائه وثایق مرسوم بانکی نیست. بنابراین درخواست‌ متقاضیان صرفا از منظر برخورداری از اهلیت اعتباری مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهیلات مورد نظر متقاضیان پرداخت می‌شود.
اول محاسبه کنید
متقاضیان این امکان را دارند تا مبلغ تسهیلات، شرایط بازپرداخت، مبلغ هر قسط و میزان سود سپرده دریافتی را پیش از هر اقدامی از طریق لینک محاسبه‌گر محاسبه کنند.
دارندگان این نوع سپرده می‌توانند 60 تا 80 درصد سپرده مدت‌دار خود را تسهیلات با نرخ‌ها و شرایط موردنظر دریافت یا افراد دیگری را برای دریافت تسهیلات معرفی کنند. در این طرح، سپرده‌گذار در ازای سپرده‌گذاری، ماهانه سودی دریافت کرده و در صورت دریافت تسهیلات، هر ماه مبلغی بابت اقساط تسهیلات دریافتی به بانک پرداخت می‌کند.
برای نمونه اگر مشتری سپرده‌ای با سود 10درصد افتتاح کند، می‌تواند به‌اندازه 60درصد مبلغ سپرده خود، تسهیلاتی با بازپرداخت 36ماه و با نرخ 5.5 درصد دریافت کند. اگر سپرده‌گذار تصمیم داشته باشد سپرده‌ای با نرخ سود 5درصد افتتاح کند، می‌تواند به‌اندازه 80درصد مبلغ سپرده خود تسهیلاتی با بازپرداخت 36ماه و با نرخ 2درصد از بانک دریافت کند.
منبع:روابط عمومی بانک اقتصادنوین

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک اقتصادنوین دریافت تسهیلات نرخ سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی تاکنون ۹۷۲۲ نفر متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۴۰۹۰ خانوار قرارداد بسته‌اند.

دائمی افزود: از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۲ تسهیلات با کارمزد پنج درصد تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبار سال ۱۴۰۲ جهت احداث واحدهای مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به استان ابلاغ گردید.

وی با بیان اینکه سهمیه تسهیلات ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت سال ۱۴۰۲ یازده هزار واحد است، گفت: به متقاضیانی که در سال قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند، اما موفق به تکمیل و بهره‌برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ابتدای کار، ساخت خانه برای افراد فاقد مسکن یا مسکن غیر مقاوم بود، ادامه داد: هم اکنون گیلان جز استان‌های پیشرو در مقاوم سازی مسکن است.

دائمی با اشاره به اینکه استان گیلان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: درصد خانه‌های مقاوم در سطح روستاهای استان بر اساس آمارگیری مسکن روستایی معادل ۵۹ درصد بوده که شاخص کشوری ۵۴ درصد است.

کد خبر 6089744

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور