Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:00:27 GMT

غریو بانگ «الله اکبر» آسمان استان سمنان را نورانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۵۰۵۵

غریو بانگ «الله اکبر» آسمان استان سمنان را نورانی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور و در شامگاه سالگرد چهل و دومین فجر انقلاب نور، مردم متدین و شهیدپرور استان سمنان بانگ الله اکبر را سر دادند تا بار دیگر با شهدا و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

امشب آسمان قومس از نور تکبیر مردمی روشن شد که با شهادت عجین هستند و ۳۳ لاله پرپر را در مبارزات انقلاب تقدیم ایران اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمی که امشب با الله اکبر خود یاد شهید بهروز بهروزی هشت ساله و ناصر بیاری و اسحاقی و محمدی و میر غفوریان و… را گرامی داشتند. مردمی که نشان دادند هنوز قدردان خون پاک شهیدان این دیار هستند.

مردم استان سمنان امروز در حالی غریو الله اکبر سر دادند که آسمان شهرهای استان نیز به همت شهرداری‌ها، هیئات مذهبی و کمیته برگزاری مراسم دهه فجر نور باران شد. مراسمی که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با سال‌های دیگر متفاوت است.

جشن خانگی انقلاب امسال یکی از ابتکاراتی است که مردم استان سمنان آن را برگزار و در فضای مجازی به صورت خودجوش آن را با دیگران به اشتراک گذاشتند و فردا نیز آماده می‌شوند تا در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن و همچنین راهپیمایی خودرویی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان حضور به هم رسانند تا بار دیگر پشتیبانی از انقلاب‌شان را نشان دهند.

کرونا حضور در خیابان‌ها به صورت تجمعات مردمی جشن‌های انقلاب را امکان پذیر نکرده اما این مردم نشان داده‌اند که به خوبی راه‌های جایگزین برای برگزاری جشن‌های انقلاب را آن هم بعد از چهار دهه به خوبی می‌دانند.

فردا قرار است راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن نیز در ۲۱ نقطه شهری استان سمنان و در نقاط مختلف روستایی برگزار شود همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز طرح راهپیمایی مجازی را با امضای مجازی مردم و تجدید بیعت با شهدا، برگزار خواهد کرد.

کد خبر 5143616

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دهه فجر سمنان ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان راهپیمایی 22 بهمن شهرکرد شهرستان کرج استان سمنان الله اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نماز جمعه امروز مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راهپیمایی برگزار کردند.

کد خبر 6095753

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان