Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم ستاد محمود محمودی سه‎شنبه شب در آیین «شکوه صبر و شکر» به همراه گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در محل امامزادگان باقریه بیرجند افزود: ما جنگ طلب نیستم اما اقتدار نظامی ما لرزه بر تن دشمنان انقلاب و نظام می‌اندازد.

وی با بیان اینکه همه ما باید دنباله‌رو اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم گفت: باید انقلاب ما با قدرت به مسیر خودش ادامه دهد تا پرچم آن به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ ارتش بیرجند اظهار داشت: قبل از ورود امام راحل در ایران حکومت نظامی بود و نیروهای نظامی در مراکز حساس کشور مستقر بودند اما اراده خداوند متعال باعث بیعت نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن شد و ضربه سنگینی را بر پیکره دولت بختیار وارد کرد.

وی افزود: صبح ۲۲ بهمن فرماندهان ارشد نظامی در ستاد ارتش براساس قسم خود مبنی بر دفاع از کشور و مردم به این نتیجه رسیدند که باید اعلام بی‌طرفی کنند و دیگر دست به سرکوب و جلوگیری از حرکت انقلابی مردم نزنند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: روز ۲۲ بهمن بیانیه ۲ خطی توسط ارتشیان مبنی بر اینکه از آنجا که ارتش وظیفه دفاع از آب و خاک و مردم کشور را دارد، ما اعلام بی‌طرفی می‌کنیم را صادر کردند و در سر درب تمام پادگان‌ها پرچم سفید و بی‌طرفی نصب شد.

وی ادامه داد: با این تصمیم ارتش، مردم چند ساعت بعد بدون هیچ مقاومتی مراکز حساس کشور را تصرف کردند و در نهایت ظهر ۲۲ بهمن با حضور در رادیو و تلویزیون، صدای انقلاب به گوش مردم رسید.

وی گفت: وقتی امام راحل اعلام کرد که جز تعدادی محدودی از سران ارتش، بقیه نظامیان از بدنه مردم هستند، چقدر هدف و پیش‌بینی بلندی در روند انقلاب بود.

امیر محمودی عنوان کرد: علاوه بر ۲ رکن اصلی انقلاب یعنی رهبری و مردم، تصمیم ارتش در اعلام بی‌طرفی هم نقش موثری در روند پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

وی افزود: از روز ۲۲ بهمن ارتش جمهوری اسلامی به خدمت انقلاب درآمد و تا امروز در کنار سایر نیروهای مسلح از کیان جمهوری اسلامی ایران با قدرت دفاع می‌کند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۰ ارتش اظهار داشت: آرزو داریم تمامی دستگاه‌ها، مسوولان و جنبه‌های مختلف کشور به سطحی از پیشرفت و تکامل برسند تا دیگر مشکلی در جامعه اسلامی خود نداشته باشیم.

وی گفت: امروز با گذشته ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از قدرتمندترین نیروهای مسلح جهان را داریم و در برخی زمینه‌ها جرو پنج قدرت برتر جهان هستیم که باعث افتخار همه ایرانیان است.

سرتیپ دوم محمودی ادامه داد: در حوزه موشکی که یکی از حوزه‌های قدرت دفاعی موثر دنیاست جزو کشورهای برتر جهان هستیم و در حوزه سایبری و پهپادی امروز ایران یکی از برترین‌های دنیاست.

وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک جمهوری اسلامی علاوه بر قدرت نظامی در سایر مولفه‌های قدرت هم به حدی برسد تا مردم در رفاه و آرامش زندگی ‌کنند.

این آیین در شب ۲۲ بهمن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و جمعیت محدود در امامزادگان باقریه بیرجند برگزار شد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی امام خمینی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیروزی انقلاب اسلامی ایران دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان جنوبی امام خمینی دهه فجر اخبار کنکور پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی بی طرفی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است