Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@23:48:07 GMT

پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر سندرک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۵۸۹۵

پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر سندرک افتتاح شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این مراسم  که با حضور امام جمعه شهرستان میناب، فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد با تبریک  ایام الله دهه فجرگفت: به میمنت این ایام شکوهمند این پردیس جهت دادن خدمات علمی و آموزشی در این منطقه از استان هرمزگان و شهرستان میناب به زمین زده شد  تا شاهد شکوفایی فرزندان این مرز بوم در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان کامرانی افزود: توسعه علمی با پیروزی انقلاب کار خود را آغاز کرد و امروز شاهد تولید علم و فناوری در دورترین نقاط کشور نیز هستیم و به خود می بالیم که به عنوان خدمتگزار در این حوزه، در خدمت مردم و انقلاب باشیم و از هیچ تهدیدی نهراسیم و برای پیشرفت کشور دست در دست هم به پیش بتازیم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی خدمتگزار و پیشتاز، توانسته با تکیه بر مردم برای مردم خدمت نماید و هر کجا که که متوجه نیاز شده، زمینه را برای خدمتگزاری فراهم ساخته تا رشد و توسعه علمی را در دورترین نقاط کشور رقم بزند.

وی با بیان اینکه امروز با افتتاح این پردیس شاهد توسعه این منطقه خواهیم بود، افزود: همت جوانان منطقه، مردم و مسئولان در خدمت رسانی و توسعه علمی،   بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی را در کیفیت بخشی این خدمات یاری خواهد داد.

کامرانی اظهار امیدواری کرد افزایش رشته، جذب دانشجو و... باید بر اساس نیاز منطقه انجام شود و رئیس دانشگاه آزاد واحد میناب باید امور را به درستی پایش، تحلیل و عملیاتی کند افزود: کمک مردم در این فرایند بدون تردید، موجب کیفیت افزایی و توسعه خدمات بهتر و بیشتر منطقه را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه میناب نیز گفت: با حضور مردم مصمم و یاریگر بدون شک توسعه این منطقه به سرعت شکل عملیاتی می گیرد و خواهیم توانست با کمک خیرین منطقه، زمینه رشد و توسعه را فراهم سازیم.

باقر بارانی افزود: حرکت رو به رشد دانشگاه در کنار توجه به نیازهای منطقه و جوانان از مواردی است که مورد توجه مسئولان است و رشته هایی به این منطقه اختصاص داده خواهد شد که با حوزه نیاز و کار آناندر توسعه سواحل مکران همخوانی داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک جوانان و مردم بتوان آینده ی بهتری را برای رشد و توسعه علمی  کشور رقم زد و موجبات خوشنودی مردم منطقه را فراهم ساخت.

فرماندار شهرستان میناب نیز در آیین افتتاحیه این پردیس دانشگاهی با اشاره به نقش علم و دانش در تولید فناوری و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان گفت: امروز خوشحالیم که با کمک دانشگاه آزاد اسلامی شاهد دادن خدمات علمی به جوانان دانشگاهی منطقه می شویم و می توانیم زمینه تحصیل آنان را در خانه خود رقم بزنیم.

مجید سلحشور  با اشاره به سابقه تاریخی این منطقه گفت: تحصیل کردگان زیادی در این منطقه از دانشگاه های مختلف فارغ التحصیل شده اند و به عنوان صاحب نظر در حال خدمتگزاری هستند و جوانان این منطقه با فراهم شدن شرایط جدید و بهتر باید بتوانند اهداف علمی خود را برای پیشرفت منطقه معطوف سازند و در این راستا سخت تلاش و کوشش نمایند تا موجبات آبادانی منطقه با سرعت بیشتری رقم بخورد.

وی میناب را شهر علم و دانش خواند و تاکید کرد: همدلی، همراهی و موفقیت در کنار تحصیل علم، رمز موفقیت و بالندگی این منطقه است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

سلحشور اظهار خرسندی کرد: با افتتاح این پردیس دانشگاهی و توجه به توسعه ی رشته ها و آمایش سرزمین مطابق نیاز ضروری  جوانان، رشته هایی توسعه یابند که هم بازار کار بهتری دارند و هم  بتواند در آینده نزدیک  نقش پر رنگ و بزرگی را در توسعه سواحل مکران داشته باشد.

حمید انصاری کد خبر: 1089086 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان توسعه علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری