Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمیدرضا قاسمی» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ۱۶ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال از این کمک‌ها از ابتدای سال جاری تا کنون در قالب زکات و کفاره بوده است.
وی بیان کرد: چهار مرکز نیکوکاری این شهرستان  نیز ۱۷ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده‌اند که برای درمان، تهیه جهیزیه، طرح محسنین و اکرام ایتام و سبدهای معیشتی و اطعام بین نیازمندان توزیع شده است
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دلیجان اظهار داشت: حامیان خانواده‌های ایتام و محسنین در این شهرستان ۶ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال به این خانواده ها کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی درآمد حاصل از محل کمک‌های معیشتی، مسکن، طرح مفتاح الجنه، درمان و تامین جهیزیه را  بخش دیگری از کمکهای مردمی برای حمایت از نیازمندان این شهرستان عنوان کرد.
وی یادآور شد: ۸۴۵ خانواده زیرپوشش کمیته امداد دلیجان ماهانه ۱۹ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال مستمری معیشتی دریافت می‌کنند.  
یک‌هزار و ۷۱ خانوار در دلیجان  از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان بهره‌مند هستند که  ۵۸۶ خانواده در روستا و ۴۸۵ خانواده در شهر زندگی می‌کنند.
 دلیجان در جنوب استان مرکزی  واقع شده و ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها استان مرکزی دلیجان کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی دلیجان کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی دلیجان کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی محرومیت اخبار کنکور کمیته امداد میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه