Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی  رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزاری مراسم رژه موتوری و خودرویی امروز ۲۲ بهمن ماه، مسیر‌های هفتگانه شروع رژه موتوری را بدین شرح اعلام کرد:

_ حرم حضرت زینب" زینبیه"

_ میدان شهید علیخانی

_ امامزاده ابوالعباس خوراسگان
_ پل شهرستان

_ مسجد المهدی مرداویج

_ مسجد جامع گورتان

_ میدان ۹ دی بلوار کشاورز

_ به سمت میدان امام‌حسین علیه السلام؛ و از سمت میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان سپاه، میدان امام (ره) خیابان حافظ، چهارراه شکر شکن، خیابان نشاط، چهارباغ خواجو، شمال خواجو و نهایتاً به سمت گلستان معطر و مطهر شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسیر رژه خودرویی خانوادگی از میدان لاله به سمت بزرگراه شهید اردستانی، بزرگراه شهید آقا بابایی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، شهید همت و پل‌های دفاع مقدس می‌باشد.

_ کلیه مسیر‌های منتهی به میدان امام حسین (ع) و مسیر‌های رژه موتوری و خودرویی تا پایان مراسم مسدود و محدودیت‌های موقتی و دائم اجرا خواهد شد؛ در ضمن تردد موتورسیکلت و دوچرخه در مسیر بزرگراهی ممنوع می‌باشد.

_ در سایر شهر‌ها و شهرستان‌های استان نیز در تمامی مسیر‌های منتهی به محل‌های برگزاری و رژه موتوری، محدودیت‌های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی امروز هم به شرح زیر می باشد:

در شهر اصفهان؛ از ساعت ۶ صبح امروز ۲۲ بهمن، تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های استانداری، سپاه، میدان امام حسین (ع) و حافظ ممنوع بوده است، و از تقاطع‌های هشت بهشت - باغ گلدسته، شمس‌آبادی - طالقانی، استانداری - هشت بهشت، استانداری - بهشتی نژاد، میدان امام حسین (ع) به سمت خیابان سپاه، زیرگذر میدان امام علی (ع) به سمت تقاطع شکرشکن، میدان احمدآباد به سمت شکرشکن، تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین، طیب - مسجد سید، باغ گلدسته -پاسداران محدودیت برقرار می‌شود.

در پایان از شهروندان گرامی درخواست می‌شود، ضمن همکاری با عوامل پلیس راهور، از سایر خیابان‌های همجوار به عنوان مسیر‌های جایگزین تردد نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی متفاوت 22 بهمن ماه پیروزی انقلاب اسلامی رژه موتوری میدان امام حسین رژه موتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پدر شهید میرداداشی

سید اسماعیل میرداداشی پدر شهید والامقام سیدحسین میرداداشیاز شهدای جنگ تحمیلی، اهل روستای سیدمحله هادی‌شهر دار فانی را وداع گفت.

آئین تشییع و به خاکسپاری این پدر صبور و ولایی، در روستای سیدمحله با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

شهید سید حسین میرداداشی کاری، متولد ۴ شهریور ماه سال ۱۳۴۹ بود.

حسین میرداداشی در منطقه زبیدات عراق، شهید شد اما پیکیر پاک او هیچ گاه به خانه برنگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • درگذشت پدر شهید میرداداشی
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران