Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:26:34 GMT

۶۸ طرح عمرانی، صنعتی و فرهنگی در خمینی شهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۷۶۴۷

۶۸ طرح عمرانی، صنعتی و فرهنگی در خمینی شهر افتتاح شد

ایسنا/اصفهان فرماندار خمینی شهر گفت: ۶۸ طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در خمینی شهر به بهره برداری رسید.

علیرضا بصیری شامگاه گذشته (سه شنبه-۲۱ بهمن ماه) در جشن انقلاب و افتتاح چهار راه شهدای ارتش، یاد و خاطره معمار انقلاب را گرامی دانست و اظهار کرد: شهدا جان عزیزشان را تقدیم انقلاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳۰۰ شهید این شهر نشان از اعتقاد و ولایت مداری این مردمان دارد. ما مسئولان باید بدانیم که نکند فردای قیامت مدیون مردم باشیم. مردم دین خود را در همه عرصه ها ایفا کرده اند و سنگین ترین تحریم های اقتصادی را تحمل کرده اند و باوجود همه فشارها و دلخوری ها پای اصل نظام ایستاده اند و هیچ قدرتی توان اینکه تهدیدی بر این مردم باشد را ندارد.

وی در مورد طرح های افتتاح شده در دهه فجر اظهار کرد: ۶۸ طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان در این ایام در خمینی شهر به بهره برداری رسید.

فرماندار خمینی شهر افزود: ۳۰۰ شهید خمینی شهری ارتش، شهرداری را بر آن داشت تا نام این چهارراه را به نام شهدای ارتش مزین کند. در طول این ۴۲ سال ارتش در کنار سپاه و بسیج از امنیت کشور دفاع کرده و نقش ارتش در پیروزی انقلاب و دفاع از میهن بر کسی پوشیده نیست. خدماتی که باعث کاهش تصادفات و تلفات می شود.

ارتش در پیروزی انقلاب نقش پررنگی داشت

فرمانده گروه ۴۴ توپخانه اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات گسترده ارتش به انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تاریخ این را به ما نشان داده است که ارتشیان بودند که از همان زمان قبل از انقلاب مقلد امام خمینی (ره) بوده و با علما و روحانیون و مراجع تقلید ارتباط داشتند.

سرهنگ سیاوش میهن دوست نقش ارتش را در پیروزی انقلاب پررنگ دانست و گفت: پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی به عنوان یکی از عوامل مهم تسریع ‌کننده فروپاشی رژیم پهلوی، نقش تعیین کننده‌ای داشت.

وی افزود: ارتش پر از کسانی بود که دل آن‌ها برای مردم می‌تپید و نسبت به آزادی مردم علاقه داشتند و نمی‌توانستند زجر مردم در دوران طاغوت را تحمل کنند. آن‌ها در انقلاب به خوبی درخشیدند و خود را نشان دادند.

افتتاح بلوار دستگرد با اعتبار۲۰ میلیارد تومان

شهردار خمینی شهر نیز از همکاری مردم و اهالی محله دستگرد برای همکاری در آزادسازی ها تشکر کرد و گفت: ۸۵ توافق و آزادسازی ظرف یک ماه در این منطقه انجام شده است.

علی اصغر حاج حیدری افزود: سال گذشته ماربین میانی با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد. همچنین پروژه ورزشگاه بزرگ شهدا در این منطقه تقدیم مردم شده است.

وی در مورد بلوار دستگرد گفت: بلوار دستگرد نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آزادسازی، زیرسازی و آسفالت شده که امروز به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام ۶۰ پروژه فعال شهری در سطح شهر، خاطر نشان کرد: ۱۵ پروژه در ۱۴ اسفند ماه با حضور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در خمینی شهر افتتاح می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها 22 بهمن میلیارد تومان خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند