Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور خانواده‌های کرمانشاهی آغاز شد و راهپیمایی مردمی جای خود را به کاروان خودرویی و موتوری داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، براساس شرایط و ضرورت رعایت دستورهای بهداشتی برنامه‌های روز 22 بهمن در استان کرمانشاه متفاوت از سال‌های گذشته آغاز شد و راهپیمایی مردمی جای خود را به کاروان خودرویی و موتوری داد و خودروهای خانوادگی مزین به پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حضور خانوادگی صلابت و شور انقلابی مردم مرزدار استان کرمانشاه به نمایش گذاشته می‌شود و براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به پاس 42 سال مقاومت، بصیرت و پیروزی به 42 خودروی خانوادگی که بهترین تزئین را در مراسم جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

براساس اعلام پلیس راهور کرمانشاه برای مراسم امروز در استان محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است و محدودیت‌های تردد و توقف خودرو تا پایان مراسم و از مسیر سه‌راهی 22 بهمن تا میدان آزادی در هر دو مسیر رفت و برگشت و از میدان آزادی تا میدان فردوسی در مرکز استان اعمال می‌شود.

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی استحضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی خودروییراهپیمایی خودرویی 22 بهمن در سراسر استان سمنان آغاز شد

در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه بیش از هشت هزار برنامه متنوع متناسب با شرایط امروز کشور برگزار شد که در تمام برنامه‌ها موضوع گام دوم انقلاب و شعار جهش تولید مورد توجه قرار داشت و یکی دیگر از ویژگی‌های جشن‌های انقلاب امسال مسجد محور و محله محور بودن برنامه‌های دهه فجر بود.

برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه توسط سپاه، ویژه برنامه‌های تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، جهش تولید، الگوسازی سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های توسعه از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال بود.

انتهای پیام/831/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر استانداری کرمانشاه راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر استان کرمانشاه انقلاب اسلامی آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب فرهنگ و هنر مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد. 

در این مراسم، رئیس حوزه هنری خوزستان گفت:حضرت امان خمینی (ره) درباره هنر معتقد بودند که هنر در عرفان اسلامی ترسیمِ روشنی عدالت، شرافت و انصاف و تجسم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است. 

محمد شهباز گروئی افزود: امام خمینی رحمت الله علیه، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همچنین معتقدند بودند که "هنرمندان ما در جبهه‌های دفاع مقدسمان این‌گونه بودند، تا به ملأ اعلا شتافتند و برای خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی‌درد را رسوا کردند. "

وی اظهار کرد: قطعا این هنر و این هنرمند محدود به جغرافیا نیست که حقیقت و انسانیت مرز نمی‌شناسد و چقدر اقل و ادل سرود: مرزِ ما عشق است هرجا اوست آنجا خاکِ ماست، سامرا، غزه، حلب، تهران، چه فرقی می‌کند؟ 

شهباز گهروئی با تاکید بر اینکه نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله ورتر از گذشته، موثر و جریان ساز شده است، بیان کرد: روایت تولیدات و رویداد‌های شاخصِ نهضت هنر انقلاب اسلامی در خوزستان در زمان محدود یک ساعت و دوساعت بی شک غیرقابل انجام است، اما چه شد که به این نقطه مطلوب رسیدیم و قدردان چه چیز یا چه کسانی باید باشیم تا این مسیر همچنان رو به رُشد و تعالی باشد و آن چه مطلوب و ایده آل امامین انقلاب اسلامی است، محقق گردد. 

در این مراسم حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز