Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ادعای رییس هیات مدیره پرسپولیس که به هواداران مژده داده بود مشکل بودیمیر حل شده تا خبر وکیل بودیمیر که اعلام کرد فیفا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را بست، زمین تا آسمان تفاوت بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس که از وکیل بودیمیر وقت گرفته بود ظرف ۱۰ روز بدهی اش به این مهاجم سابق خود را بپردارزد، گویا تا روز هشتم از این مهلت ده روزه فقط ۶۰ هزار یورو به حساب وکیل بودیمیر ریخت و همین خلف وعده باعث شد وکیل شاکی پرسپولیس، با نامه‌ای به فیفا اعلام کند باشگاه ایرانی مطالبات موکلش را پرداخت نکرده است و فدراسیون جهانی هم حکم قبلی خود مبنی بر بسته شدن پنجره پرسپولیس را به اجرا در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید صدری رییس جدید هیات مدیره پرسپولیس هفته پیش ادعا کرد مشکل بودیمیر را حل کرده و حالا نوبت جذب مهدی ترابی است و این هفته هم با ترابی قرارداد بست، اما ساعتی پیش مشخص شد مشکل بودیمیر پا برجاست!

گویا رییس هیات مدیره باشگاه به وکیل بودیمیر اعلام کرده بود ۳۰۰ هزار یورو به حسابش واریز شده که این پول حداکثر تا روز دوشنبه ۲۰ بهمن به حساب می‌نشیند و ۲۰۰ هزار یورو باقی مانده هم تا پایان هفته جاری واریز خواهد شد و دوشنبه آینده ۲۷ بهمن در حساب آن‌ها خواهد بود، اما طبق ادعای وکیل بودیمیر تا دیروز فقط ۶۰ هزار یورو وارد حساب شده و ۴۴۰ هزار یورو از بدهی پرسپولیس باقی مانده است.

وکیل بودیمیر وقتی این شرایط را دید از تصمیم قبلی خود مبنی بر همکاری با باشگاه منصرف شد و به فبفا اعلام کرد پرسپولیس مطالبات موکلش را پرداخت نکرده و خواهان اجرای حکم محرومیت پرسپولیس شد.

پرسپولیس تلاش کرد وکیل بودیمیر را قانع کند تا دوشنبه هفته آینده منتظر مابقی پول بماند، اما وکیل شاکی پرسپولیس اعلام کرد هر وقت کل مبلغ به حساب واریز شد و بانک تاییدیه تمام ۵۰۰ هزار یورو را داد، به فیفا نامه می‌زند و تا قبل از آن، دیگر حاضر به همکاری با پرسپولیس نیست.

باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل با صدور بیانیه‌ای مدعی شد پول را واریز کرده و تحریم‌ها باعث شده پول به موقع منتقل نشود، اما وکیل بودیمیر مدعی است تمام پرداختی پرسپولیس فقط ۶۰ هزار یورو بوده است. پرسپولیس به هوادارانش قول داده این مشکل تا قبل از ۲ اسفند که آغاز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران است، حل می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس بودیمیر فیفا وکیل بودیمیر هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای ۳۵۰ برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، عمار خسروجردی در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین معارف اهل‌بیت (ع) و امتداد این معارف در شهرها و جوامع است.

 وی پیگیری محتوای دهه کرامت را از مأموریت‌های جدی مجموعه آستان قدس رضوی دانست و افزود: نشاط اجتماعی، معرفت افزایی و بسط خدمت کریمانه از زیر محورهایی این شعار است که در برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی دنبال می‌شود.

 مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای 350 برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است گفت: مهم‌ترین رویداد آستان قدس که متناسب با جایگاه امام رضا علیه‌السلام است برگزاری دومین کنگره حضرت رضا علیه‌السلام است.

 وی عنوان کرد: تا کنون بالای 50 پیش‌نشست در سراسر کشور برای کنگره حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شده و زمینه مشارکت و احیای امر اهل‌بیت (ع) به‌وسیله این رویداد بزرگ مدنظر است.

 خسروجردی رویداد دیگر آستان قدس در دهه کرامت را برگزاری جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در خیابان امام رضا (ع) دانست و تصریح کرد: تا جایی که می‌توانیم به دنبال این هستیم که کیفیت جشن و محتوای فرهنگی آن را ارتقا دهیم تا تبدیل به رویدادی فراگیر در شهر مشهد شود.

 وی خاطرنشان کرد: رویداد دیگر جشن‌های زیر سایه خورشید است که در مناطق مختلف کشور با حضور خادمان آستان مقدس رضوی انجام خواهد شد و در حوزه خدمات اجتماعی در سراسر کشور فعال خواهند بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا کیست؟ + تصاویر | شای داویدای کیست؟
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی