Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل چادرملو گفت: آماده پذیرش مشارکت بخش خصوصی توانمند در طرح‌های پایین دستی صنایع هستیم.

به گزارش ایران اکونومیست، ناصر تقی زاده در نشست با هیات مدیره انجمن صنایع و معادن استان یزد اظهار داشت: چادرملو به دنبال اجرای چندین طرح توسعه در زنجیره فولاد و صنایع مرتبط با این صنعت در استان یزد است و آمادگی داریم در صورت علاقمندی سرمایه گذاران و فعالان صنعتی توانمند، برخی از طرح های پایین دستی و مرتبط با صنعت فولاد را به صورت مشارکتی اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان اهمیت توسعه پایدار و تعهد شرکت در توجه به زیر ساخت‌های توسعه افزود: انتقال اب خلیج فارس و سرمایه گذاری های متعدد در امر محیط زیست، امور فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از جمله این اقدامات است.

تقی‌زاده با اشاره به شاخص های صنعتی شدن هر منطقه تصریح کرد: ایجاد واحدهای تولید و فرآوری به تنهایی نمی‌تواند مولفه صنعتی شدن باشد بلکه این ادعا زمانی واقعی خواهد بود که کارخانجات ماشین سازی و قطعه سازی ایجاد کنیم تا ابزار تولید سایر واحدهای صنعتی را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: در مجموعه صنعتی جدید چادرملو علاوه بر تاسیس واحدهای فولادی، به دنبال اجرای واحدهای ماشین سازی و تامین کننده قطعات مرتبط صنعتی هستیم.

در این نشست، آزادمرد، رئیس انجمن صنایع استان یزد با اهدای لوح تقدیر و تبریک انتخاب ناصر تقی زاده مدیر عامل چادرملو به عنوان مرد سال فولاد ایران اظهار داشت: حضور مدیری ارزش آفرین و توانا در عرصه معدن و صنایع معدنی، فرصتی ارزشمند برای استان است و انجمن صنایع آمادگی دارد در جهت تحقق اهداف توسعه بخش چادرملو آنچه در توان دارد به خدمت بگیرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که هفته پیش شکست تلخی را مقابل مس رفسنجان در خانه متحمل شدند و در جام حذفی نیز بازی نداشتند، از چند روز قبل برای مسابقه بعدی خود در لیگ برتر آماده می‌شوند.

عبدالله ویسی از روزی که هدایت فولاد را بر عهده گرفته، هنوز نتوانسته با این تیم به برد برسد و از طرف دیگر نتایج اخیر سبب شده تا فاصله این تیم مطرح با پایین جدول کمتر شود و آنها خطر سقوط را احساس کنند.

در چنین شرایطی ویسی تمهیدات ویژه‌ای را قبل از بازی با آلومینیوم اراک در نظر گرفته است؛ او که روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش را در اراک به میدان می‌فرستد، تصمیم گرفته آرامش نفراتش را حفظ کند و برای این منظور آنها در سکوت کامل آماده می‌شوند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از شرایط این روزهای خود هواداران شان را مطلع می‌کنند، بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با تصمیم عبدالله ویسی هیچ تصویری و خبری از آماده‌سازی این تیم منتشر نمی‌کند که این مسئله برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار حساس با آلومینیوم است.

فولادی‌ها در روزهای گذشته مورد حمایت مسئولان کارخانه نیز واقع شدند و با اتحاد بیشتر کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند در سکوت کامل بتوانند شرایط خود را از نظر روحی و فنی بهبود ببخشند و مقابل آلومینیوم نمایش خوبی را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد