Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی ظهر چهارشنبه در مراسم ۲۲ بهمن در حسینه جماران بیرجند، خراسان جنوبی امن ترین استان ایران دانست و افزود: این استان دارای مردمی سخت کوش و انقلابی در طول تاریخ بوده که همیشه عازم پیاده کردن مکتب اهل بیت بوده‌اند.

وی با بیان اینکه به ۲۲ بهمن و انقلاب باید نگاه قرآنی داشت، گفت: این انقلاب تنها سیاسی، مردمی، اجتماعی، شورش و خیزش عمومی نبود چراکه در طراحی پروردگار و مهندسی خداوند، انقلاب اسلامی برای ظهور حضرت حجت (عج) زمینه سازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام تویسرکانی انقلاب را یک معجزه الهی دانست و گفت: انقلاب دارای حرکتی فوق بشر بود و پیروزی آن در دستگاه محاسباتی هیچ دوست و دشمنی نمی گنجید.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه انقلاب پدیده‌ای بی نظیر است، افزود: در بیانیه گام دوم رهبری، مستندات تاریخی و روایی زیادی بوده که چیستی انقلاب یکی از آنها است.

بیانیه گام دوم سرلوحه نخبگان و مدیران باشد

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه خواستاریم نخبگان، مدیران و مسئولان بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کارشان قرار دهند، گفت: رهبر فرزانه در این بیانیه، انقلاب را پدیده‌ای زنده، با اراده، همواره دارای انعطاف و آماده تسطیح اشتباه خود توصیف می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس این بیانیه، انقلاب به دشمنان خود به شدت حساس است، اظهار کرد: همچنین انقلاب قدرتمند، مهربان، با گذشت، جوانمرد بوده و بعد از حمله دشمن از خود دفاع کرده و ضربه محکم را فرود می‌آورد.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه دشمنان، انقلاب را نمی‌فهمند بنابراین در تصمیمات خود به نتیجه نمی رسند و هدف گذاری شان غلط است، گفت: دوستان و یاران انقلاب غرق در این نعمت عظیم انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور بیان کرد: همچنین رهبری در بیانیه گام دوم ویژگی‌هایی در بعد سلبی برای انقلاب عنوان کرده و فرمودند این انقلاب تجدید نظر و اهل انفعال نیست و به رکود دچار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این بیانیه انقلاب به هیچ بهانه‌ای از ارزش‌ها فاصله نمی‌گیرد و در برابر پدیده‌های نو به نو فاقد احساس نیست، گفت: همچنین بر اساس بیانیه، انقلاب مرتکب افراط‌ها و چپ روی‌ها که مایه ننگ بسیاری از قیام‌ها است، نشده است.

دوستان انقلاب مهارت معرفی آن را نداشتند

حجت الاسلام تویسرکانی افزود: بنا به فرمایش رهبری، انقلاب در هیچ معرکه‌ای حتی با آمریکا و صدام گلوله اول را شلیک نکرده و بی رحم و خونریز نبوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب مظلوم بوده و باید خوب به دنیا معرفی شود، گفت: یکی از شاخص‌های مظلومیت انقلاب این است که دوستان انقلاب مهارت معرفی آن را نداشته و دشمنان هر آنچه توانسته‌اند، علیه آن تبلیغ کردند.

حجت الاسلام تویسرکانی انقلاب را حقیقت تاریخی دانست و بیان کرد: اگرچه هر مسئله‌ای دارای تاریخ مصرف است اما شعارهای جهانی انقلاب دینی از این قاعده مستثنی بوده چراکه فطرت بشر در همه عصرها با آن سرشته است.

وی با اشاره به فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم ادامه داد: بنا به بیانیه، این شعارها هرگز بی مصرف و بی فایده نمی‌شوند چراکه هرگز نمی‌توان مردمی را تصور کرد که از چشم اندازهای مبارکی مانند آزادی، برادری، اخوت و عدالت دلزده شوند و اگر هرگاه دلزدگی پیش آمده از رویگردانی مسئولان از این ارزش‌های دینی بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب با اراده الهی خلق شده و متکی به فرد نیست، گفت: بنا به فرمایش رهبری اگر تمام دنیا از قطار انقلاب پیاده شوند، باز هم به حرکت خود ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه طی ۴۰ سال گذشته هر کس به انقلاب ضربه زده دچار مشکل شده است، افزود: امروز دستاوردهای انقلاب در حوزه عدالت و مبارزه با فساد باید تبیین شود.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم، امروز هزاران مسئول پاک و صادق به نظام و انقلاب خدمت می‌کند، گفت: بر اساس این بیانیه، عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

انقلاب خواب را از چشم دشمن ربود

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: همچنین بنا به فرمایش رهبری، فساد اخلاقی، اقتصادی و سیاسی توده چرکین کشورها و نظام بوده و اگر در بدنه حکومت‌ها عارض شود سلسله ضربه زننده به مشروعیت آنها است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور بیان کرد: بنا به فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، طهارت اقتصادی شرط مشروعیت همه مقامات جمهوری اسلامی است و همه باید از شیطان حرص به دور باشند.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به دیگر بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب هفت توصیه برای چهل سال دوم مطرح می‌کنند که مبانی قرآنی دارد.

وی انقلاب را انفجار نور و حقیقت دانست و گفت: انقلاب به ظهور حضرت مهدی منهتی می‌شود و اگر خود را همسو با ارزش‌های هشت گانه آن نکنیم، از قافله عقب می‌مانیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه خون شهدا ضامن پیروزی انقلاب است، گفت: انقلاب خواب را از چشمان دشمن ربوده و نمی‌خواهند به الگویی برای جهان تبدیل شود.

کد خبر 5143990

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب راهپیمایی 22 بهمن بیرجند دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر 22 بهمن عکس استانها آمار کرونا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام تویسرکانی رهبری در بیانیه گام دوم بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • هیأت ظرفیتی برای اجتماع قلوب و تربیت انسان انقلاب اسلامی
  • منویات رهبری سرلوحه برنامه‌های آموزش‌ و پرورش باشد
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی