Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد عزیز برای این می نویسیم تا حقی از آنهایی که بدون کوچکترین ادعا برایت زحمت کشیدند به گردنمان نباشد.

خانواده ی ما از نزدیک شاهد دوستی آقای دکتر هاشمیان و مهرداد بودند. مهرداد همیشه دوست داشت تا جایی که از دستش برمی آید در مورد کرونا اطلاع رسانی کند و حتی برای تشکر از کادر درمان لایوی هم با دکتر هاشمیان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که مهرداد در بیمارستان لاله بستری شد هم خود ایشان تاکید داشتند، هم ما و همینطور پیشکسوتان و جامعه ورزشی مخصوصا آقایان علی پروین، علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور و نیز آقای عادل فردوسی پور و آقای شیرینی با آقای دکتر هاشمیان تماس گرفتیم و آقای دکتر قبول زحمت کردند به تیم درمان کمک کنند با آنکه ایشان از کادر بیمارستان نبودند.

همان پنجشنبه ای که حال مهرداد بسیار وخیم بود دکتر به بیمارستان آمد و آن روز با تلاش های فراوان بخیر گذشت. ما روزهای بسیار پر استرسی را سپری کردیم ولی در تمام این مدت نه تنها از دکتر هاشمیان نرنجیدیم بلکه هر وقت از ایشان توضیحی خواستیم برادرانه و با تواضع کامل جوابگوی ما بودند و برایشان شب و روز فرقی نداشت و در هر وقت که لازم بود در بیمارستان حاضر می شدند. در این روزهایی که جناب دکتر هاشمیان مورد انتقاد قرار گرفتند بر خود واجب دانستیم از زحمات بی دریغ دکتر هاشمیان و کادر درمان تشکر کنیم چرا که ما به خوبی دیدیم که دکتر هر کاری از دستش بر می آمد انجام داد ولی حکمت روزگار این چنین بود. ما به نوبه خود هم از دکتر هاشمیان و هم از تمام عزیزانی که در روند درمان کمک کردند و هم بعد از این اتفاق ناگوار در کنارمان بودند تشکر می کنیم و از دوست داران مهرداد عزیز خواهش می کنیم به این حواشی توجهی نداشته باشند که مبادا این اتفاقات موجب دلسردی کادر درمان شود. بیماری کرونا هنوز درمان قطعی ندارد و ما هر روز شاهد فوت ده ها هم وطن پیر و جوان در کشور هستیم امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی از شر این بیماری مصون بمانیم.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دکتر هاشمیان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، روز گذشته رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار بر میگردد.

دیگر خبرها

  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد