Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش‌مست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد خودرو در پی اجرای طرح منع ورود خودروهای با پلاک غیربومی به مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته جریمه پنج میلیون ریالی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت ۴۲۰ دستگاه خودرو نیز از ورودی‌های مشهد برگردانده شدند.

رییس پلیس راه خراسان‌رضوی گفت: برای رانندگان ۵۱۰ دستگاه خودرو نیز پیامک تذکر ارسال شد و خوشبختانه رانندگان همکاری خوبی در جریان اجرای این طرح با پلیس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی همزمان با محدودیتهای سراسری از اول آذر ماه امسال در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی آغاز شد که تا ۱۳ دی ماه امسال ادامه داشت.

 از ۱۸ بهمن ماه جاری و با زرد شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، طرح ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به مشهد دوباره به اجرا گذاشته شد.

بنا بر آخرین اظهار سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ تن رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا جریمه کرونا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا جریمه کرونا محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران