Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی" آوای چکاوک" هفته گذشته با معرفی گروه‌های برتر به کار خود پایان داد، جشنواره‌ای که با زبان هنر به تبلیغ هنر انقلاب پرداخت.

این جشنواره با حضور دختران و پسران نوجوان دومین سال اجرای خود را پشت سر گذاشت اما همین مدت کوتاه کافی بود تا برای خود جایگاه ویژه‌ای پیدا کند و به تعبیر دیگری مورد استقبال قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مثنوی مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: برای بیان هنر انقلابی اقدام به برگزاری جشنواره تئاتر و سرود کردیم‌.جشنواره سرود تحت عنوان آوای چکاوک که سال گذشته برگزار شد امسال با دقت بیشتری و با مشارکت بهتری انجام گرفت.

وی بیان کرد: در جشنواره سرود ۶۰ گروه در موضوعات مختلف دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی، جهش تولید، جبهه مقاومت و بخش ویژه سردار حاج قاسم به ایفای سرود پرداختند.

این مسئول بیان کرد: امسال جشنواره از کل استان و در قالب پایگاه‌ها، کانون‌های بسیج، مسجد،مدارس، هیات‌های مذهبی و هیات‌های فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

مثنوی عنوان کرد: در شرایط کرونایی اقدام به راه‌اندازی تور سیاحتی آوای چکاوک کردیم به طوری که کاروان‌ها و تیم‌های سرود با حضور در میادین و معابر همه شهرها اقدام به برگزاری جنگ شادی، شورآفرینی  و نشاط را به مردم هدیه کردند.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی هنر کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت