Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدکاظم یکانی مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و امیرعباس لشکری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، روز گذشته سه‌شنبه (۲۱ بهمن ماه) با حضور در منزل دانشجوی شهید صادق عدالت‌اکبری، تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی که قهرمان کشور شده بود را به نام این شهید مدافع حرم که در حلب سوریه به شهادت رسیده بود، مزین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب بهتاح مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و عزیز جوان‌پور هروی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذربایجان شرقی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دوچرخه سواری تیم دوچرخه سواری دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حسین زنجانیان و طاها قابلی که پیش از این به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شده بودند فردا یکشنبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند.

وی افزود: رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان اسیا از ۱۸ اردیبهشت ماه در مالزی آغاز می‌شود و تیم ملی دوچرخه سواری فردا با هدایت آرش امیدفر راهی این مسابقات خواهد شد.

کد خبر 6096673

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد