Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: نشست تخصصی با محوریت کتاب «خون دلی که لعل شد» با هدف تبیین آثار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در صبح پنج‌شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ با همکاری مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) دفتر قم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست حجت‌الاسلام موسوی استاد حوزه و دانشگاه؛ به تبیین و معرفی کتاب «خون دلی که لعل شد» خواهد پرداخت کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مدظله العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی است. کتاب حاضر، ترجمه‌ی فارسی کتاب «إن مع الصبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی در بیروت منتشر و توسط سید حسن نصرالله معرفی شد.‌

علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست تخصصی می‌توانند از طریق برنامه اسکای روم اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به نشانی www.skyroom.online/ch/nahaad/qompl استفاده کنند.

کد خبر 5143496

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نشست تخصصی مقام معظم رهبری دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای فضای مجازی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا 22 بهمن بوشهر آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج خون دلی که لعل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ