Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، نسبت به تخریب محیط زیست به واسطه استفاده بی رویه از مواد ضد عفونی کننده بر پایه الکل هشدار داد.

علیرضا زالی، با اشاره به پیچیده بودن و بیماری زایی بالای ویروس کرونا، گفت: کرونا به دلیل امکان بقا طولانی در محیط و احتمال انتقال از دست، لباس و سطوح، ممکن است تا سال‌ها با بشر دست به گریبان باشد و محیط زندگی را تبدیل به محیطی ناایمن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اتکا به دانش محققان و استفاده از ابزارهای محافظتی می‌تواند به میزان قابل توجهی ایمنی در برابر این ویروس را به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه بقا کووید ۱۹ در سرما، سطوح مختلف پلاستیکی و فلزی، تار و پود لباس و مواد غذایی نشان از اهمیت شناسایی راهکار مؤثری برای مقابله دارد، نسبت به تخریب محیط زیست به واسطه استفاده زیاد از مواد ضدعفونی کننده خصوصاً موادی که بر پایه الکل هستند، هشدار داد.

زالی ادامه داد: باید با استفاده از مواد ضد عفونی کننده گیاهی و بی ضرر به توسعه پایدار کشور و کاهش تخریب محیط زیست کمک کنیم.

وی افزود: آسیب مواد ضدعفونی کننده به پوست دست و ایجاد آلرژی‌های دستگاه تنفسی از دیگر مضرات مواد ضدعفونی کننده صنعتی است./مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن