Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت : بازی سختی مقابل تیم ایمان شیراز داریم، تنها تمرکز ما بازی خوب مقابل این تیم و پیروزی در این بازی برای کسب ۳ امتیاز حساس آن است.

محمدرضا رحمان نیا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تمرینات بازارهای روز کوثر، اظهارکرد: شرایط بعد از بازی با تیم مس سونگون خوب بود، بازی خوبی مقابل مس انجام دادیم و اگر از موقعیت هایی که داشتیم استفاده می کردیم شاید می توانستیم پیروز میدان هم شویم و تنها می توانم بگویم تجربه بازیکنان مس به ما چربید و توانستند به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از بازی با مس دو جلسه ریکاوری داشتیم و بعد تمرینات منظم، سخت و پرفشاری را برای بازی مقابل ایمان شیراز سپری کردیم. بازی نسبتا سختی مقابل این تیم داریم، چرا که انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار دارند و در خانه خود هم بازی می کنند، اما ما هم تمرینات خوب و منظمی را سپری کردیم و تیم ما شخصیت بسیار خوبی دارد و به دنبال پیروزی و کسب ۳ امتیاز آن هستیم.

رحمان نیا که در نیم فصل از تیم ایمان شیراز به بازارهای روز کوثر آمده است، در خصوص بازی مقابل تیم سابق خود، گفت: احساس بدی ندارم و آنها دوستان من هستند و تنها به خاطر شرایط مالی که وجود داشت از این تیم جدا شدم و آنها کادر فنی خوبی دارند. قسمت شد که نیم فصل دوم به تیم کوثر بیایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال مس سونگون شيراز بازارهای روز کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A