Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، با در اختیار داشتن کامل‌ترین و فراگیرترین محصولات لوازم خانگی در سبد مصرفی خانوار در راستای کسب بالاترین میزان رضایت‌مندی مشتریان با ارائه مطلوب‌ترین کیفیت ممکن در حال فعالیت است.

این گروه صنعتی با برخورداری از ۱۲ کارخانه مختلف در حوزه‌های متفاوت صنعت پیشران لوازم خانگی در مساحتی بیش از ۳۰۰هزار متر مربع و با داشتن پیشرفته‌ترین ماشین آلات در خطوط تولیدی خود، یکی از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب الکترونیک با بومی‌سازی دانش و فناوری تولید لوازم خانگی، احداث مجتمع‌های بزرگ تحقیقاتی در جنوب شرق آسیا و همچنین اروپای غربی، نام خود را در ردیف بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین تولید‌کنندگان لوازم خانگی در جهان نیز مطرح کرده است.

محصولاتی که در مجموعه انتخاب الکترونیک تولید می‌شود، قابلیت رقابت با برندهای جهانی را داشته و ارائه لوازم خانگی با کیفیت برای مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی نیز از جمله نقاط قوت این گروه محسوب می‌شود.

سرمایه اجتماعی به دست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، قابل قیمت‌گذاری نیست و تمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش این مجموعه محسوب می‌شود.

جامعه هدف تولید محصولات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تمام اقشار نظام اجتماعی بوده و در قیمت گذاری کالاها شاخص‌های بالای کیفی، فنی و زیبایی محصولات با توجه به سطح توانمندی آحاد مردم در خرید، در نظر گرفته شده است.

انتخاب الکترونیک با برنامه‌ریزی‌های مدون در راستای رشد و توسعه محصولات و همچنین سرمایه‌گذاری‌ در بخش‌های لوازم خانگی و وسایل صوتی و تصویری تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و هرسال برنامه‌هایی برای افزایش تولید و عرضه محصولات جدید را اجرایی کرده است.

پربیننده ترین صعود طلا و نقره در فضای دوستانه بازارها/ حرکت رو به جلوی فلزات گرانبها همگام با طلای دیجیتال توسعه ظرفیت‌های انتخاب الکترونیک در سایه استقبال بازنشستگان از خرید اقساطی لوازم خانگی صادرات لوازم خانگی ایرانی به اروپا افزایش ۴۰درصدی تولید لوازم خانگی/ تولید کدام کالاها کاهش یافت؟ میلگرد و کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اشتغال زایی انتخاب الکترونیک لوازم خانگی گروه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی