Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدمهدی مفتح ظهر امروز در در حاشیه افتتاح بیمارستان سردار سلیمانی در شهرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بیمارستان سردار شهید سلیمانی سال ۸۷ آغاز شده بود اظهار کرد: این پروژه سال ۹۲ و در زمان پذیرش مسئولیت بنده در تویسرکان راکد بود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته در بیمارستان جدید تویسرکان بیمار پذیرش شده است تاکید کرد: بیمارستان جدید در اسناد بودجه دولتی جایگزین بود اما این مهم را بنده پیگیری کردم که مقرر شد همزمان دو بیمارستان سردار شهید سلیمانی و حضرت ولیعصر(عج) در شهرستان فعال و به مردم خدمات  ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و دریافت مجوز دستگاه ام آر ای برای بیمارستان سردار شهید سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: امکان تامین این دستگاه متناسب سطح بندی مقدور نیست اما با پیگیری و ارائه درخواست به وزیر بهداشت مجوز تامین دستگاه ام ار ای دولتی دریافت شد که امیدواریم در بیمارستان خدمات در سطح خوب و کامل به مردم ارائه شود.

استاندار همدان نیز با اشاره به زمین گیر شدن کشورهای مدعی پیشرفت و توسعه در بحث کرونا اظهار کرد: به لطف خداوند و تلاش دولت تدبیر  و امید  و همراهی مردم در این کنترل کرونا سربلند شدیم.

سعید شاهرخی با اشاره به اینکه بیماری تحت کنترل است البته این مهم همکاری مردم را می طلبد بیان کرد: استان همدان در وضعیت زرد، چند شهر آبی است و تویسرکان هم باید تلاش کند وضعیت بهتر شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان انقلابی در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است گفت: ۷۰ درصد تخت های ویژه آی سی یو در استان همدان در دوران این دولت ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 89010

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدمهدی مفتح بیمارستان سردار سلیمانی دستگاه ام آر آی بیمارستان سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت