Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ناصر خدایاری گفت: تالار و مجتمع فرهنگی مرکزی ارومیه بعد از سالها تلاش، اسفند ماه سال جاری به صورت رسمی افتتاح می شود.

«حجت الاسلام ناصر خدایاری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: تالار و مجتمع فرهنگی مرکزی ارومیه یکی از مراکز مهم فرهنگی و هنری در استان است که در ساخت این مجتمع تمامی امکانات لازم برای مردم ارومیه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده که در سفر هفته گذشته  با «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد، به دلیل نواقصات موجود افتتاح و بهره برداری آن به ماه آینده یعنی اسفند ماه سالجاری موکول شد.

وی ادامه داد: تا کنون ۶۷۰ میلیارد ریال برای عملیات احداث این تالار هزینه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای اتمام و بهره برداری این طرح فاخر ۲۵۰ میلیارد ریال نیز برای تجهیز سیستم های صوتی و وسایل مورد نیاز آن لازم است که به زودی هزینه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: تالار مرکزی ارومیه دارای سالن به گنجایش یک هزار و ۲۰۰ نفر، سالن هنرهای نمایشی (وی پی آی)، سالن موسیقی ۴۵۰ نفری و محیط رو باز برای اجرای نمایش به ظرفیت ۳۰۰ نفر است که این امکانات این مرکز فرهنگی را به یک مکان فاخر فرهنگی و هنری در آذربایجان غربی تبدیل می کند.

خدایاری با بیان اینکه بهره برداری از این تالار می تواند استان را مرکز توجه برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در منطقه قرار دهد، تصریح کرد: امیدواریم اگر مشکلی پیش نیاد افتتاح این تالار با حضور رئیس سازمان برنامه بودجه کشور و مسئولان استانی اسفند سالجاری برگزار شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: نگاه دولت به بخش های فرهنگی و پروژه های فاخر فرهنگی بسیار عمیق و کارساز بوده است خوشبختانه تا امروز هیچ کمبود بودجه ای برای این طرح نداشتیم.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: تالار مرکزی ارومیه افتتاح وبهره برداری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی مرکزی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور