Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره ورزش و جوانان گالیکش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای ساخت این ۲ زمین چمن مصنوعی که عملیات اجرایی آن‌ها از سال ۹۷ در روستاهای "اسلام آباد و عرب بوران" بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد، ۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جواد عجم، سرانه فضای ورزشی گالیکش با پنج سالن و سه فضای روباز ورزشی را ۵۵ سانتی‌متر مربع اعلام کرد و افزود: با افتتاح پروژه‌های امروز، این سرانه به ۵۸ سانتی‌متر مربع رسید که هنوز با میانگین کشوری (یک متر) فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: گالیکش هشت پروژه نیمه تمام ورزشی از جمله استخر و استادیوم فوتبال ولایت دارد که با بهره‌برداری آنها، وضعیت سرانه فضای ورزشی شهرستان بهتر می‌شود.  

شهرستان گالیکش با حدود ۶۴ هزار نفر جمعیت مشکل از اقوام و مذاهب گوناگون ۲۰ هیات ورزشی فعال در رشته‌های مختلف از جمله "بوکس، تکواندو، کاراته، والیبال و فوتبال پایه" دارد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای "کوسه" با هفت هزار مترمربع مساحت و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و نیز افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس با هزار و ۷۵۰ مترمربع مساحت و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های عصر امروز پنجشنبه معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر به شرق استان گلستان است.

رییس اداره ورزش و جوانان کلاله در این خصوص به ایرنا گفت: مرحله نخست پروژه زمین چمن مصنوعی استاندارد فوتبال این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد ریال با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در روستای "کوسه" افتتاح می‌شود.

نازمحمد واحدی، مساحت این زمین چمن مصنوعی که عملیات اجرایی آن از سال ۹۵ آغاز شد را هفت هزار متر مربع اعلام کرد و افزود: در مرحله نخست چمن مصنوعی افتتاح و در مرحله بعدی سکوی ویژه تماشاگران و پیست دو و میدانی آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز به ایرنا گفت: این شهرستان ۱۴ پروژه نیمه تمام ورزشی داشت که با پیگیری مسوولان عملیات ساخت ۲ پروژه آن شامل چمن مصنوعی اینچه برون و کرند به پایان رسید.

حجت الله یوسفی ادامه داد: هفته گذشته زمین چمن مصنوعی روستای مرزی کرند بخش داشلی برون به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و هفت میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری افتتاح شد.

وی افزود: امروز نیز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر اینچه برون بخش داشلی برون این شهرستان به مساحت هزار و ۷۵۰ متر مربع و ۱۲ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها گنبدکاووس افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان گالیکش گلستان کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان گنبدکاووس افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان گالیکش گلستان کلاله اخبار کنکور معاون وزیر ورزش زمین چمن مصنوعی ورزش و جوانان میلیارد ریال متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی