Web Analytics Made Easy - Statcounter

تونی با اشاره به اینکه ظرفیت اکولوژی منطقه گلسار تکمیل است گفت: ۲۳ معدن شن و ماسه در بخش گلسار شهرستان ساوجبلاغ فعال هستند.

« امیدرضا تونی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص وضعیت آلودگی در ساوجبلاغ و مهمترین دلایل آن گفت: بخش گلسار در شهرستان ساوجبلاغ تمرکز معادن شن و ماسه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ افزود: این معادن مجوزهای لازم به منظور فعالیت را از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده اند و کار پایش میزان آلودگی این معادن بر عهده حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ است.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اکولوژی منطقه گلسار تکمیل است بیان کرد: سازمان محیط زیست صرفا در بحث آلودگی ورود پیدا می کند و این سازمان پالایش های لازم را از لحاظ آلودگی هوا انجام می دهد. 

 

پایش ۲۷۶ مورد واحدهای صنعتی و تولیدی بالقوه در ساوجبلاغ

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: هر سه ماه یکبار پایش هایی را برای تمامی ۲۷۶ مورد پایش در شهرستان ساوجبلاغ داشتیم که ۵۹ مورد بالاتر از اندازه گیری ها استاندارد محیط زیست نشان می داد. 

 

تونی در پایان خاطرنشان کرد: در جریان این پایش چهار مورد از واحدها در لیست صنایع آلاینده قرار گرفتند که این ها موظف به پرداخت یک درصد از فروش خود را به عنوان جرائم آلودگی به سازمان امور مالیاتی واریز کنند. 

 

 

 

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون شن و ماسه شهرستان ساوجبلاغ محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران