Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراری نیا سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز، گفت: در هفته ۱۰ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور تیم ایمان شیراز در سالن شهید ابوالفتحی مقابل میهمانش کوثر اصفهان در یک بازی پرگل و نزدیک به کسب نتیجه تساوی ۵-۵ رضایت داد.

او، بیان کرد: در نیمه نخست کامبیز گمرکی ابتدا کر اصفهان را پیش انداخت، اما در ادامه ایمان عرب زاده و سید علیرضا موسوی نماینده فارس را پیش انداختند تا این نیمه با نتیجه ۲-یک به نفع ایمان شیراز به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراری نیا، تصریح کرد: در نیمه دوم فوتسالیست‌های کوثر بهتر بازی را شروع کردند و با دو گل محمدرضا رحمان نیا و ابراهیم حسینی ۳-۲ از تیم شیرازی پیش افتادند، ولی مرتضی کشاورز با زدن تساوی، این بازی را ۳-۳ کرد.

سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز، ادامه داد: در نیمه دوم این مسابقه  تیم کوثر از سوی احسان جزینی به گل چهارم رسید و باز هم روی حملات ایمان شیراز مسعود فلاحی دروازه اصفهانی را به اشتباه باز کرد تا نتیجه ۴-۴ شود و در در پنج دقیقه پایانی احسان جزینی با زدن گل پنجم کوثر اصفهان را پیش انداخت و مرتضی کشاورز کاپیتان ایمان از روی نقطه پنالتی گل پنجم نماینده فارس را وارد دروازه کوثر کرد این مسابقه پرگل با تساوی ۵-۵ به پایان برسد.

او، افزود: بازی تیم‌های پایین جدول لیگ برتر فوتسال هم مانند بالای جدول حساس است و از کمیته داوران انتظار داریم از داوران بهتری استفاده کند، چون امروز قضاوت داوران این مسابقه باعث عصبی شدن بازیکنان ایمان شد و تمرکز تیم مارا بهم ریخت.

در این بازی که خالی از حاشیه هم نبود بازیکنان و کادرفنی ایمان شیراز در پایان بازی به نحوه قضاوت داوران به شدت معترض بودند که میان دو تیم درگیری کوچکی نیز پیش آمد که با دخالت ماموران نیروی انتظامی و مسئولان برگزاری، این مشکل حل شد، اما تیم کوثر تا پنج دقیقه پس از بازی هم درون زمین باقیماند تا بازیکنان و کادرفنی ایمان شیراز از سالن خارج شوند.

در پایان هفته ۱۰ این رقابت‌ها ایمان شیراز با هفت شکست، یک تساوی و یک امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی گروه ب باقیماند.

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ایمان شیراز استراحت خواهد داشت و در هفته ۱۲ میزبان راگا تهران خواهد بود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال ایمان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری که پیکان موفق شده بود از معدود حملات خود به نتیجه برسد و با به تساوی کشاندن بازی مقابل شمس آذر، امیدوار به دشت یک امتیازی از قزوین باشد شاگردان سعید دقیقی در ثانیه‌های پایانی به گل برتری دست یافتند.

شمس آذر که برای فراموشی شکست مقابل استقلال مصمم به برد برابر پیکان بود، از همان ابتدای بازی توانست توپ و میدان را در دست گرفته و از حملات پردامنه خود به گل دست یافته و برنده راهی رختکن شود. این برد اما در دقایق پایانی نزدیک بود با تساوی عوض شود اما حسین گودرزی توانست با ضربه تمام کننده خود، کار را یکسره کند.

این تصویر تیمی از شمس آذر اما قابل توجه است، جایی که بازیکنان این تیم در قاب یادگاری‌شان سعید دقیقی را نیز در کنار خود داشته باشند و عکس تیمی ۱۲ نفره‌شان را ثبت کنند. ۱۲ نفری که در نهایت پیکان را با تفکرات سرمربی جاه‌طلب‌شان شکست دادند.

دیگر خبرها

  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد